PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Forum poświęcone MMOFPS PlanetSide 2.
Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Zhar » 29 lis 2012, o 11:20

Oficjalne INFO ze świata gry. Aktualności, newsy, patche i update'y.


http://mmorpg.org.pl/news/zobacz/Planet ... j%C4%85tku

Wyglada na to ze bany poleca na cheaterów

Wydzieliłem nowy temat, pisz w odpowiednich tematach. - Moderator

Ta jest boss ;) - Zhar

No! 8-)
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, o 11:47 przez Zhar, łącznie zmieniany 2 razy.

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Michalinski » 29 lis 2012, o 11:41

I dobrze, już miałem okazję spotkać się z botami. ;)

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Zhar » 29 lis 2012, o 11:49

Mnie zastanawia to :

"Wszelkie zmiany wyglądu, dźwięku, tweaki DirectX, a nawet programy, które zbierają informacje z ekranu lub z samej gry są niedozwolone, dopóki nie zostaną wpisane na białą listę."

Czyli teraz łapiesz bana za jakikolwiek program a jak go wpisza na białą liste to co ?


Naprawili crash serwerów:

http://en.planetside2.eu/forum/announce ... 32690.html

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Michalinski » 29 lis 2012, o 12:19

No pewnie jak wpiszą na białą listę to będziesz mógł go używać. :P

Awatar użytkownika
Senar
Bard
Bard
Posty: 555
Rejestracja: 12 lis 2012, o 18:16

Re: PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Senar » 29 lis 2012, o 13:44

Lepiej by naprawili crashowanie gry :(

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

PlanetSide 2 - Newsy

Post autor: divibyzero » 3 gru 2012, o 17:31

Oficjalne INFO ze świata gry. Aktualności, newsy, patche i update'y.

Oficjalne newsy na forum PS2:
http://forums.station.sony.com/ps2/inde ... ements.19/

SOE ma naprawdę poważne plany co do rozbudowy i rozwoju PlanetSide 2.

Z wypowiedzi głównego producenta gry, w ciągu trzech lat mają pojawić się nowe kontynenty umożliwiające tworzenie WŁASNYCH BAZ. Ponadto zastanawiają się nad zmianą mechanizmu otrzymywania surowców - na podobny do StarCraft (to znaczy, że będą odpowiednie maszyny/pojazdy do zbierania surowców i będzie trzeba je chronić). Do tego "tona nowych pojazdów, broni i wsparcie dla esportu".

No i należy jeszcze wspomnieć o pogodzie - też ma się pojawić. Wtedy fps = 0 :D

http://www.rockpapershotgun.com/2012/12 ... eam+RSS%29
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Michalinski » 3 gru 2012, o 18:05

Ostatni news. Fapfapfapfap. :O Ale za miast kiełbasy wyborczej mogliby optymalizować grę. :)

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Newsy

Post autor: divibyzero » 6 gru 2012, o 08:16

Wypowiedź Matt Higby, jednego z szefów, na temat balansu pojazdów Powietrznych-Naziemnych. Ogólnie chodzi o osłabienie pojazdów latających i utworzenie większego zagrożenia ze strony naziemnych. Projektantów zaniepokoiło, że piloci są bardzo rozbestwieni i podejmują wielkie ryzyko zbliżając się do baz i radośnie bombardując wszystko dookoła. Ogólnie zespół uważa, że najlepszym sposobem na odpieranie wrogich pojazdów latających są własne pojazdy latające i tutaj nie będą zmieniać stanowiska. Natomiast starają się poprawić nieco balans, zmieniając mechanikę walki Ziemia-Ziemia i Ziema-Powietrze.

Co ma się pojawić w przyszłym tygodniu?
- Lepsze pociski samonaprowadzające
- Zwiększenie wybuchowych obrażeń pojazdów naziemnych
- Zmniejszenie promienia wybuchu dla rakiet pojazdów latających (Walcie się Moskity!!) z 3m do 1.5m
- Ulepszenie Flak Armor dla piechoty (lepsza ochrona przed rakietami)
- Nowa wyrzutnia rakiet dla Heavy Assault.

http://forums.station.sony.com/ps2/inde ... nce.60507/
Hey all!

First of all, since I think this is my first official post since the game has been live, a quick introduction. My name is Matt Higby and I'm the Creative Director for PlanetSide 2, my job is to work with all of our game designers as well as the other team directors to help build the game. I'm also supposed to post on the forums and make funny movies on youtube.

I wanted to post today to talk about some changes to vehicle balance and especially air-to-ground gameplay. Air-to-ground interactions (and i'm talking about ground-to-air interactions with this too) are one of the most challenging balance touch points in the game. It's very easy with minor changes to make people on either end of this equation feel like they're getting hosed.

Goal for ground based anti-air:
We've talked before a bit about wanting ground to be an effective deterrent to air, and a very dangerous threat against pilots who are being risky (strafing, bombing low, hover spamming rockets, etc), but not necessarily be a hard counter to air. Ultimately friendly air power should be the best counter to enemy air power. I think that statement has been interpreted by some as us saying that the current balance is what we want, I want to be clear: that is not the case. Currently the air-to-ground balance is favoring air a bit too much, and aircraft have an imbalanced influence on the battlefield compared to ground.

In next week's update we're making some adjustments to the air-to-ground gameplay, some of these will affect ground vehicles and some even affect infantry vs infantry, but the main purpose is to bring air and ground into balance a bit more. None of these are enormous changes, but the cumulative effect should be closer to our goal of allowing ground to be an effective deterrent to air and a dangerous threat against pilots who are being risky.

Lock on Rocket Launchers (AV and AA):
- Range Increase
- Faster reload time (to compensate for lock on time)
- Now require lock on to fire

Flak:
- Minor damage increase
- Projectile speed increase

A30 Walker:
- Buffed Damage
- Faster Projectile

Rocket Pods:
- Decrease to the inner explosion radius: 3m to 1.5m. This is the center of the rocket explosion where the maximum damage occurs, so this will not affect direct hits. Effectively this makes the damage falloff at the center of the rocket pod explosion start closer to the center.

Flak Armor:
- Increase maximum explosion resistance for certed Flak armor from 25% to 50%. This makes Flak armor a more viable choice over Nanoweave for soldiers being attacked with explosives.

Decimator:
- New Heavy Assault common pool rocket launcher. High-damage anti-vehicle weapon, has a slow projectile speed and no lock on, but does massive damage to vehicles and other armored targets.

As I mentioned earlier, this is a very complex balance touch point, and we expect that balance changes will continue to occur to this area of the game until it feels great. We think these changes should help a lot to keep infantry and ground vehicles feeling competitive with their colleagues and enemies in the sky and will be a good first step in the journey of balance.

As always, we are eager to hear your feedback, questions and concerns.

-
mh
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Newsy

Post autor: divibyzero » 7 gru 2012, o 08:17

Darmowe Station Cash. Aby zdobyć darmowe 170sc trzeba zalogować się na tych dwóch stronach danymi do konta PlanetSide.
http://www.freerealms.com/
http://www.clonewarsadventures.com/
Nie trzeba nic akceptować (regulaminów), wystarczy zalogować się naszym kontem do PS2 i voila.

Źródło: planetside2.info
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: PlanetSide 2 Newsy - Ogólna dyskusja.

Post autor: Zhar » 7 gru 2012, o 14:20

http://mmorpg24.net/news.php?readmore=4499

no to weekend macie z zycia wyjety :P

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości