Changelog i informacje o grze

Niezależna gra RPG w świecie post-nuklearnym, autorstwa delgad3do
Ethrin
Stalker
Stalker
Posty: 70
Rejestracja: 29 paź 2012, o 17:37

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: Ethrin » 10 sty 2015, o 13:49

O, wielkie dzięki.
Właśnie porwało mnie ufo. ;)
Jak będziesz dodawał nowe rzeczy to dawaj znać chętnie będę testował.

delgad3do
Uciekinier
Uciekinier
Posty: 30
Rejestracja: 27 gru 2014, o 04:19

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: delgad3do » 10 sty 2015, o 14:14

Obecnie zastanawiam się nad tym żeby podzielić lokacje na środek (start) półnoć, południe wschód i zachod.
Obecnie jest 2000 spritów w grze to obciąża bardzo moją Xperie z1 wiec to poważny alarm.
Podzielił bym wlasnie w taki sposob i każda lokacja posiadała by na swoim terenie inne frakcje. Np obcych, żołnierzy, zwierzęta itp
Wtedy obciążenie na lokacje zostanie rozładowane i gra bedzie płynnie chodzić nawet na telefonach.

@Etrin mozesz sprawdzać co wieczór jaka jest wersja. obecnie jest 0.1.72 widać to w tytule zakładki kiedy otworzysz w przeglądarce

Przy okazji czy zna ktoś na tyle dobrze angielski aby przerobić mi tekst z PL na ANG kilka zdań

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: Zhar » 10 sty 2015, o 18:48

delgado wrzuć tu zdania postaramy się wspólnie ogarnąć.

Podzielić lokacje można tylko ekran ładowania lokacji można by zrobić jakiś ciekawy. Nie wiem coś w stylu obrazka z konwojem post-apo

delgad3do
Uciekinier
Uciekinier
Posty: 30
Rejestracja: 27 gru 2014, o 04:19

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: delgad3do » 10 sty 2015, o 19:09

Ok wrzuce niebawem tekst. Ekranu wczytywania nie bedzie ponieważ gra wczytuje wszystko na początku.
Kusi mnie bardzo stworzenie zakładki z umiejętnosciami.
-Pozyskiwanie wody
-Broń dystansowa
-Broń palna
-Atletyka
-Pierwsza pomoc

Działało by to na zasadzie np bron dystansowa poziom 33 odbiera oponentom 33 hp
pierwsza pomoc w wysokosci 33 dodaje 33hp z malej apteczki a z dużej 66hp
Pozyskiwanie wody mozemy pic wode ze źródeł i otrzymywac tyle punktow pragnienia ile jest w wysokosci jak poziom. Od poziomu 50 ,mozna nalewac wody do manierki ktora dodaje jak wiecie 50 punktow

Do tego na samym poczatku gry bedzie wybór klasy bohatera ktory ustawi początkowe staty

Ethrin
Stalker
Stalker
Posty: 70
Rejestracja: 29 paź 2012, o 17:37

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: Ethrin » 10 sty 2015, o 20:17

Ja osobiście byłbym przeciwny klasom. W szczególności że po apokalipsie każdy powinien być macgyverem. Można by zrobić umiejętności i co poziom mieć punkt do rozdania. Tak by gracz miał wybór i każda gra różniła się od siebie pod względem dokonywanych wyborów.

delgad3do
Uciekinier
Uciekinier
Posty: 30
Rejestracja: 27 gru 2014, o 04:19

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: delgad3do » 11 sty 2015, o 01:03

No i stało się. Mały kreator o ile można to tak nazwać już jest. Punkty do rozdania również będą

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: Zhar » 11 sty 2015, o 09:08

- Wydaje mi się, że noc jest zbyt czarna. Jeżeli ja na monitorze ledwo co widzę to na urządzeniach przenośnych będzie sam czarny ekran :)
- Temperatura w domkach powinna się różnić od tej na zewnątrz. Nocą cieplej, w dzień chłodniej.
- Przydała by się możliwość rozpalenia ogniska (3 sticki + zapałka). Noc stała by się trochę jaśniejsza i temperatura wokoło postaci była by wyższa.
- Doskwiera trochę brak apteczek bo po kilku walkach nie ma jak uzdrowić postaci ani "rysia" (obrazek peta mi go przypomina ;) ). Mogły by być do znalezienia w niektórych domkach.

delgad3do
Uciekinier
Uciekinier
Posty: 30
Rejestracja: 27 gru 2014, o 04:19

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: delgad3do » 11 sty 2015, o 10:11

Sprawdz czy noc jest wystarcająco przejrzysta
W domkach jest teraz zawsze 10 ' cieplej
Jeśłi Głód i Pragnienie jest powyżej 75 postać regeneruje HP
Dodam wiecej znajdzków w grze

Oczywiscie że bedzie mozliwosc rozpalenia ogniska Krzemienie+ kilka patyków (tylko opracuję śwaitło i bedzie gotowe)

delgad3do
Uciekinier
Uciekinier
Posty: 30
Rejestracja: 27 gru 2014, o 04:19

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: delgad3do » 14 sty 2015, o 13:54

Witajcie przyjaciele, dubluje posta ponieważ chcę Was poinformować że zaczynam kodowac crafting.
Obecnie można już postawić ognisko. Teraz pozostaje kwestia wymyslenia co gracz mogłby robic i jakie części by potrzebował.
Klikamy w nową ikonkę po prawej. Jesli kołeczka zejdą sie w jedno miejsce mozemy klikac na przedmioty w ekwipunku
Pozdrawiam!

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Nuclear Desert / Świt 2250

Post autor: divibyzero » 14 sty 2015, o 14:31

Delgad jakbyś potrzebował oddzielnego działu dla swojej gry to wołaj, mogę utworzyć coś takiego żebyś mógł sobie podzielić dyskusje na watki (changelog w jednym, sugestie w drugim itp)
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość