ARMA 2 Epoch serwer

Forum poświęcone DayZ Standalone oraz DayZ Mod.
Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 4 lut 2015, o 16:24

No :cry: :cry: :cry: :cry:

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Michalinski » 4 lut 2015, o 16:27

Zaplanuj oficjalny start i jechane. Pewnie wystarczy go gdzieś wpisać na jakiś serwis Day Z. Tylko sie upewnij ze juz wszystko jest dopiete na ostatni guzik, a pomniejsze zmiany mozna w trakcie robic. :)

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 5 lut 2015, o 00:46

- Usunięte problemy z chatem i budową. Nareszcie.

- Jest "trawka" do ścinania ale niestety nie jest zaznaczona na mapie (Można palić, postać ... zachowuje się wtedy dziwnie). Nie wiem jak te znaczniki ogarnąć na razie.

Zywy
Stalker
Stalker
Posty: 87
Rejestracja: 29 sty 2014, o 21:08
Gry: League of Legends, DayZ Mod, DayZ Standalone

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zywy » 5 lut 2015, o 14:10

Pobiorę sobie Arme 2 + OA i pogram ;d. A ten serwer jest na jakimś hostingu czy hamachi ? Bo dziwny adres IP :p.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 5 lut 2015, o 14:33

Żywy, serwer jest na niemieckim hoście. Żadnego hamachi :P


Dobra wieczorem postaram się wypisać wszystkie zmiany żeby było wiadomo co tam jest. Sam też będę miał lepsze ogarnięcie bo tych modów tam trochę jest.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 5 lut 2015, o 18:20

Server watermark
Gambling ( Slotmachine, Guessing Game)
No Voice Inside chat
Intro Music (włączony ale ja tam muzyki nie słyszę, md do przejrzenia)
Server Logo
Zombie free bases
Fill oil barrels scripts
Recruit Survivors
Base jump (d przemyślenia)
AI BUS Route
Show marker for AI bus on map
Custom Kill Message's
Weapon Mods
Lights
Welcome Credits
Admin Tools
Debug Monitor (do przemyślenia)
deploy Bike
Burn Tents
Crafting (fajne)
Suicide (trzeba mić przynajmniej jedną kulę i kliknąć pistolet w eq)
Carepackage on self
Carepackage on map
Sirens
Animate MV22 wings (fajne)
Animate SUV Hatch (fajna animacja)
Nitro
Regen Blood
Fast Rope (nie wiem co to)
Safezones
Harvest Hemp (nie są widoczne na mapie znaczniki ale da się ścinać i palić)
DZGM (DayZ Group Management)
Drink Water
Tent Sleep Healing (5 minut - 4k zdrowia wraca)
Investigation / Detain / Arrest (nie sprawdzałem)
Anti Zombie Emitter (nie sprawdzałem)
Zombie bait
Zombie bomb
Take Clothes
Bury Body
Cannibalism
Zombie Truck
Hero Perks
Walk amongst the dead
Rob Bank
Service Points
Snow
Wind Dust
Ground Fog
JAEM ( Just Another Evac Mod)
Advanced Alchemy Building
Boty AI w Kamenka, Komarovo, Balota, Łopatino, Devil Castle (chyba dodam jeszcze ze 2-3 miejsca)

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Michalinski » 5 lut 2015, o 18:23

Zhar pisze:Fast Rope (nie wiem co to)
To nie ta lina ze śmigłowca?

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 6 lut 2015, o 07:54

Chyba ta ale już się lekko gubię.
W nocy wyczaiłem że naprawa i tankowanie przestało działać. Musiałem to poprawiać.
Chyba znalazłem jak zeedytować pliki Battleye żeby użycie rakiet nie wywalało.



___________
Muszę zostawić sobie tutaj dwa linki:
Windy - http://epochmod.com/forum/index.php?/to ... prototype/

Base Biulding - http://opendayz.net/threads/dayz-base-b ... d.18752/[b] (Optional AI Base Guards (Requires Sarge AI, only tested with v1.5.0 no support will be given)
[/b]Tak więc Michał jest możliwość ustawiania botów AI, wprawdzie nie w pojazdach ale do obrony bazy.

Pieprzone boty AI - https://github.com/dayzai/DZAI

___________

Dzisiaj postaram się trochę zwolnić zombie, żeby nie zapierdalały jak Usain Bolt.

http://oi50.tinypic.com/2rqdljo.jpg
|
dayz_code.pbo\compile\control_zombieAgent.sqf
dayz_code.pbo\system\zombie_agent.fsm
|
"_agent forceSpeed 6;" \n --> (2-3)

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 7 lut 2015, o 10:00

http://opendayz.net/threads/a-guide-to- ... ers.21066/


Pany wie ktoś jak obrobić plik scrip żeby nie wywalało przy użyciu rakiet ?
Załączniki
Battleye Filters.rar
(20.34 KiB) Pobrany 110 razy

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: ARMA 2 Epoch serwer

Post autor: Zhar » 10 lut 2015, o 10:20

Zdjąłem hasło z serwera i ponownie włączyłem Battleye'a. Najprawdopodobniej po weekendzie wywalę Battleye'a a postaram się włączyć i dodać Infistara jako antyhacka. Prawdopodobnie nie będzie problemów z wywalaniem przy użyciu jakichkolwiek rakiet.
Kolejnym plusem będzie dodatkowy Admin Mode dostępny w Infistarze.


Chociaż ... coraz bardziej zastanawiam się czy nie przejść z A2 na A3 Wasteland lub Epoch z mapą Czarnorusi.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości