DayZ Standalone Alpha

Forum poświęcone DayZ Standalone oraz DayZ Mod.
Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Zhar » 27 sty 2014, o 11:56

Tes chodzi mi o rozdzielczość :) Ja mam coś chyba ok 1600x1200 (?) Gdzieś niedaleko tego a szczegóły na low. Zmiana rozdzielczości sporo daje ;)

Awatar użytkownika
Tescka
Wędrowiec
Wędrowiec
Posty: 48
Rejestracja: 23 sty 2014, o 14:15
Gry: DayZ SA/mod, Mafia2, L4D2, Portal2, SWTOR

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Tescka » 27 sty 2014, o 12:10

No toż mówię o tym przecież xD Ja gram na 1366x768 póki co, ale może poszperam w ustawieniach i jakoś to skonfiguruje sobie.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Zhar » 27 sty 2014, o 12:13

Tescka pisze:Chodzi ci, że na cały ekran......
Spoko Tes, myslałem, że to pytanie o to czy gram w okienku czy na pełnym ekranie :D Kwestia nierzrozumienia.

Awatar użytkownika
Tescka
Wędrowiec
Wędrowiec
Posty: 48
Rejestracja: 23 sty 2014, o 14:15
Gry: DayZ SA/mod, Mafia2, L4D2, Portal2, SWTOR

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Tescka » 27 sty 2014, o 12:24

Spoczko, spoczko. A w Dayz dałoby wgl rade grać w oknie? xD

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Zhar » 27 sty 2014, o 12:29

A nie wiem nie sprawdzałem ale pewnie tak ;)

Awatar użytkownika
Taran
Bard
Bard
Posty: 463
Rejestracja: 21 gru 2012, o 14:18
Gry: DayZ Mod,DayZ,Battlefield 3 i wiele innych ;)
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Taran » 27 sty 2014, o 21:05

Więc tak.. serwery ,,Weteran'' DayZ standalone mają oddzielną bazę danych (postacie które mieliście od początku nie będą działały na tych serwerach) a serwery ,,Public'' mają globalną bazę danych czyli jeżeli zrobiłeś sobie postać to na wszelakich serwerach ,,Public'' sobie nią pograsz.
Znaleźli strzelca??... Znaleźli...

Awatar użytkownika
Taran
Bard
Bard
Posty: 463
Rejestracja: 21 gru 2012, o 14:18
Gry: DayZ Mod,DayZ,Battlefield 3 i wiele innych ;)
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: DayZ Standalone Alpha

Post autor: Taran » 1 lut 2014, o 12:25

Do DayZ Standalone zostaną dodane nowe animacje dla postaci (dla mnie bzdury, bo mogliby popracować nad czymś porządnym a nie bzdetami)
Zdjęcie Obrazek
Znaleźli strzelca??... Znaleźli...

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości