DayZ Standalone News

Forum poświęcone DayZ Standalone oraz DayZ Mod.
Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Assasmine » 24 maja 2014, o 20:43

Zagram kiedyś z wami :P
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski


Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Oszust » 12 cze 2014, o 08:30

Przenoszą się na nowy silnik graficzny, hm. Wie ktoś może, czy to oznacza, że premiera wydłuży się trochę czy raczej bardzo trochę?
Mam dziwne przeczucie, że ta gra w momencie wyjścia będzie przestarzała. Nawet jakby teraz ktoś zaczął pracę nad konkurencyjną grą MMO o zombi, to i tak pewnie wyprzedzi Halla.
No ale nic, czekamy dalej :P

Awatar użytkownika
Zack
Weteran
Weteran
Posty: 743
Rejestracja: 18 paź 2012, o 14:41
Gry: DayZ

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Zack » 12 cze 2014, o 09:11

To wszystko zależy, Hall zapowiedział, że odchodzi od Bohemii jakoś pod koniec tego roku, a on trochę hamuje rozwój projektu (sam kiedyś przyznał, że jest dobry na początek żeby rozpędzić prace, ale później nie daje rady dowodzić większą ekipą). Zespół pracujący nad Standalonem ciągle się rozrasta, a Bohemia ma przecież kilka silników w zanadrzu, więc to nie jest tak, że będą to robić od zera.

Jak dla mnie Bohemia zorientowała się, że "z gówna bicza nie ukręcisz" i zdecydowali się zabrać do tematu DayZ jeszcze raz. No i dobrze, bo gdyby brali przykład z Hammerpoint Interactive i Sergeya Titova, to wypuścili by DayZ Standalone w takim stanie jak teraz i okrzyknęli "gotowe".

Przenoszenie na inny silnik to porównaj sobie WarZ/Infestation z Nether. Te same assety (co zresztą potwierdzili twórcy), a silnik inny. Nether miało z pół roku (max rok) developingu.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Zhar » 12 cze 2014, o 09:48

Niech przenoszą. Nowy silnik, nowe możliwości.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Zhar » 27 lis 2014, o 11:07

Plany dalszego rozwoju DayZ. Zwróćcie uwagę kiedy planowane wydanie Bety jest :lol:

Tabelka z mmorpg.org.pl
http://mmorpg.org.pl/ckeditor_assets/pi ... tabela.jpg

Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Oszust » 27 lis 2014, o 11:20

No to czyli raczej premiery się nie doczekamy :P Wśród rzeczy do zrobienia będzie tyle takich, które się gryzą z innymi, że zanim to połatają, to Day Z będzie tak nowoczesna, jak dziś gry pikselowe ;)

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: DayZ Standalone News

Post autor: Michalinski » 27 lis 2014, o 12:22

Zobaczymy. W sumie zmiany fajne, ale pytanie czy to nie obiecanki cacanki. A tymczasem ja taki serwer do Day Z Moda znalazłem, Tomi podesłał. ;-) [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tvxiy-D ... WrLQHGHQyw[/youtube]

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość