DayZ Standalone Pre-Alpha (screeny, info, zmiany)

Forum poświęcone DayZ Standalone oraz DayZ Mod.
Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Oszust » 18 cze 2013, o 16:08

Ja osobiście bym już poczekał, chyba że masz nadmiar gotówki, wtedy zaszalej ;)

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Assasmine » 18 cze 2013, o 19:07

niestety nie ;p Ale mam pomysł na pracę na weekend, nawet do 350 zł
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 24 cze 2013, o 12:50

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AKwMVPETfs0[/youtube]

Filmik z wczorajszego Razzed. Samego gameplaya jest niewiele, ok 20 minut. Alfa powinna wystartować w przeciagu 2 tygodni. Cena gry między 10 a 15 "zielonych"

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Assasmine » 24 cze 2013, o 14:00

Ale naszych zielonych czy ich?
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 24 cze 2013, o 14:05

"zielonych" dolarowatych ;)

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Assasmine » 24 cze 2013, o 14:11

Bo co do zielonych to nasza dycha jest zielona więc na upartego można inaczej to odebrać ;) Dolary mogą być, bo jeśli będzie kosztowała 10$ to kupię ją za 29,90-31,10zł trzeba tylko wyczaić dobry moment na giełdzie
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 22 lip 2013, o 20:11

Ciekawy post na reddit DayZ. Jeden z użytkowników (nie żaden developer) stara się odpowiedzieć na wątpliwości pozostałych graczy i pytania kiedy w końcu premiera gry. Bardzo odpowiedzialna i dojrzała wypowiedź, która świadczy dobrze o samej społeczności skupionej wokół DayZ SA. Rocket przeczytał i napisał niżej "niech każdy przeczyta powyższe". Jednym słowem podobnie jak z WarZ Alpha - wielkie napalenie, niecierpliwiący się gracze, zarzuty, oskarżenia, prośby żeby wypuścić grę jak najszybciej itp. W skrócie developerzy chcą jednak wydać wersję Alpha wtedy, kiedy będzie "wystarczająco gotowa, aby można ją spokojnie testować". Czyli nie crashe co 30 minut, ani brak 50% funkcji.
Disclaimer: I can't speak on rocket's behalf, nor do I want to. This is purely my understanding/opinion on the situation.

Is it bug related? Crashes? Features that needed to be tidied up?
All 3 and more. The pre-alpha is buggy, in some builds those bugs cause people to crash. There are features, both gameplay and engine level, which are not yet completed or not yet in the testing build.

People are talking about Rockets desire to make the alpha "good" as though he means he wants it to be perfect. The way i see it, the Alpha just has to be playable. There is no point in releasing it to a public alpha while it is broken to the extent that some people can't even launch it to test, or while the important features (which need to be tested) are not included. If i am correct in my interpretation of his comments, then by the need to make it good, actually means "good enough to allow people to actually test".

There are certainly a lot of problems within the community, a lot of misunderstanding and ignorance, which leads to opinions to the extreme, blind insults and false statements attacking the dev team for what some perceive as their failures, and equally blind worshipping of the dev team, ignorant to what are in some cases legitimate questions and concerns.
The problem i see in that situation, is that anything that any member of the team says, is going to have multiple meanings, and when taken out of context inevitably are read the wrong way. But equally, saying nothing at all, raises similar issues (is their radio silence a sign that the game is coming out soon, or that they are ignoring the community because there is bad news to come). Some people claim that the team should hire someone to handle PR, but in reality that will just add another layer to the misinterpretations, and takes focus of development, which at this point is the worst possible course of action. In a lot of cases, the correct corse of action is to say nothing, even though that is in itself sometimes as bad as saying somethign wrong, i believe Rocket recognises that, but sometimes gets caught up in responding when perhaps he shouldn't.

Overall, the alpha will come out when the dev team thinks it is ready. It is not being delayed until it is perfect and ready for the full release (Rocket has stated many times that there are a lot of features which need large scale testing before actual release), and it is not coming out immediately just because some people think it is taking too long.
http://www.reddit.com/r/dayz/comments/1 ... out_first/
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Assasmine » 22 lip 2013, o 22:46

My English is trochę perfekt ;)
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Assasmine » 30 lip 2013, o 08:14

Można by forumowy serwer zrobić do DayZ. Już widzę jak wygląda rozmowa na forum, a jak pod własnym nosem podczas rozgrywki. Forum: Hejka, co tam słychać u Was? :). Rozgrywka: Znów mnie zaje... skur... pier..., nosz kurw...! :lol:
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 30 lip 2013, o 08:22

Jeśli mówisz o DayZMod to w innym dziale ;)
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości