DayZ Standalone Pre-Alpha (screeny, info, zmiany)

Forum poświęcone DayZ Standalone oraz DayZ Mod.
Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 19 sie 2013, o 15:37

Ponad 30 minut paplania Deana plus widok gry

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jF0fbytL1lk#at=214[/youtube]

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 2 lis 2013, o 12:50

Screen świtu

Obrazek

Rocket twierdzi, że nowy silnik pozwala na ~3000 zombie. Do tego jest zadowolony z przebudowanej architektury klient-serwer DayZ SA, dzięki czemu znaczna większość świata będzie kontrolowana i przechowywana przez serwer.

http://redd.it/1pfegx
http://redd.it/1ppaof
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/


Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Michalinski » 7 lis 2013, o 12:25

Jezus czy on go zabił?

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 7 lis 2013, o 12:27

Michalinski pisze:Jezus czy on go zabił?
Nieee, raczej gwałcił a z dala biegnie inkwizycja z widłami i siekierami żeby zwyrola powstrzymać i w gnojowicy wytarzać. ;)

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Assasmine » 7 lis 2013, o 19:24

Zhar pisze:
Michalinski pisze:Jezus czy on go zabił?
Nieee, raczej gwałcił a z dala biegnie inkwizycja z widłami i siekierami żeby zwyrola powstrzymać i w gnojowicy wytarzać. ;)
Chciałem to samo napisać ;)
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 12 lis 2013, o 22:56

http://www.reddit.com/r/dayz/comments/1 ... ve/cd9ycl1

No to jeszcze poczekamy na standalone. Co winne ? Optymalizacja. Podobno przy większej ilości graczy wydajność kuleje cholernie.

Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Oszust » 13 lis 2013, o 08:03

Z jednej strony tak powinny działać duże firmy, dopracować swój produkt i wtedy wypuścić. Jest tylko drobna różnica, duże firmy mają dziesiątki pracowników, którzy by to robili szybciej niż Rocket i spółka. Bo mi już przeszło napalenie się na tą grę, ciągle poprawiają, poprawiają i końca nie widać... No, ale tak jest chyba i tak lepiej, niż wypuszczanie kasztanów niedorobionych.
Ciekawe tylko, czy doczekam się w końcu tego DayZ, czy też może zanim skończą, to gra będzie już przestarzała ;)

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 13 lis 2013, o 08:13

Jak mam być szczery to mnie ten standalone coraz mniej interesuje. Wyjdzie mooooże za rok albo dwa ;)

Awatar użytkownika
Zack
Weteran
Weteran
Posty: 743
Rejestracja: 18 paź 2012, o 14:41
Gry: DayZ

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zack » 13 lis 2013, o 09:34

Gra jest w fazie zamkniętych Alfa testów, więc już całkiem dużo jest zrobione. Przerobienie całej Army 2 jest naprawdę dużym wyczynem i moim zdaniem się należy respekt dla Team-Rocket, że się tego podjęli i że po stosunkowo krótkim czasie widać imponujące efekty. Duże firmy wcale nie gwarantują szybkiego, ani profesjonalnego rozwoju gier (vide Blizzard), mimo dużej ilości teoretycznie wykwalifikowanych pracowników.

Wadą (a zarazem zaletą, jakby się przyjrzeć) projektu DayZGame i drużyny Rocketa nie jest developing tylko nieprofesjonalny PR. Duże firmy ujawniają projekty, dopiero kiedy są w zaawansowanym stadium rozwoju i kiedy jest łatwo oszacować datę premiery (na przykład konsekwentny jest tutaj Gabe Newell i Half-Life 3, które pewnie na jakimś tam stopniu rozwoju jest, w tajemnicy). Rocket zbyt wcześnie ujawnił szczegóły pracy nad DayZ Standalone i jeszcze na dodatek chyba nie spodziewał się, że dostanie na ten projekt dodatkowe środki i ludzi, więc początkowo zakładał tylko kosmetyczne zmiany w grze.

Z drugiej strony fajny jest taki bezpretensjonalny, naturalny PR Deana Halla, bardzo dobry przykład tzw. transparencji pracy. Po prostu bezpośrednio wali prosto z mostu, niczego nie ukrywa, odpowiada nawet na kłopotliwe pytania :)

Biorąc to wszystko pod uwagę, jestem przekonany że Rocketa należy wspierać, mimo że hype na grę trochę minął. Gdyby to była gra dużego wydawcy, to narzekalibyśmy że nic nie wiadomo, alfa i beta testy byłyby zamknięte itp. A tutaj mamy coś bardzo rzadkiego i cennego w growym świecie, należy to docenić :)

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości