DayZ Standalone Pre-Alpha (screeny, info, zmiany)

Forum poświęcone DayZ Standalone oraz DayZ Mod.
Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

DayZ Standalone Pre-Alpha (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 14 sty 2013, o 13:27

Poniżej podsumowanie tego co obecnie możemy spodziewać się po DayZ Standalone, znane raczej pod nazwą "DayZGame", którego premiera była planowana na grudzień 2012, ale przedłużyła się z kliku powodów (między innymi chęcią przeczekania burzy wokół WarZ). Dean "Rocket" Hall jednak regularnie pojawia się w mediach i informuje nas na bieżąco na temat statusu prac i planach studia.

Samodzielna wersja DayZ będzie kosztowała w granicach 15-20 euro
  • powiedział Matthew Lightfoot, przedstawiciel studia Bohemia Interactive, w obszernym wywiadzie przeprowadzonym przez moderatorów forum gry. Lightfoot poświęcił ponad 50 minut na rozwianie wszelkich wątpliwości fanów. W materiale poruszono takie wątki jak zachowanie i sztuczna inteligencja zombie, system pogodowy i medyczny oraz wiele innych spraw.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=zaEhw2qQTdc[/youtube]

W wywiadzie objaśniono mnóstwo elementów rozgrywki i komplet informacji prezentujemy poniżej. Z perspektywy premiery gry najważniejsza jest kwestia finansowa – to, ile będzie trzeba za nią zapłacić. Lightfoot przyznał, że nie jest to jeszcze w stu procentach pewne i zależy od wielu czynników. Bohemia Interactive chce jednak utrzymać stosunkowo niską cenę, wynoszącą mniej więcej 17 euro, czyli ok. 70 zł.

System pogodowy
  • Lightfoot przypomniał, że ArmA II miała dość rozsądny system pogodowy, który później został podmieniony przy grze Take on Helicopters. Nowa technologia oferowała autentyczne efekty (np. deszczu, czy burzy) oraz wolumetryczne chmury. DayZ będzie korzystać z podobnych elementów. Producent przyznał jednak, że część z nich może zostać opóźniona i nie pojawi się w dniu premiery. Bohemia chciałaby wzbogacić grę o zmienne pory roku i powiązaną z tym konieczność dostosowania ubrania, ale to olbrzymi nawał pracy, który wymagałby zaangażowania wielu osób. Z tego względu, możliwe, że takie dodatki pojawią się jako DLC – tylko w ten sposób nie będziemy musieli czekać na nie długo.
System medyczny i obrażenia
  • w obecnej wersji gry rany wpływają na stan postaci. Uraz nogi sprawia, że bohater porusza się wolniej. Uszkodzenie ręki obniża celność. Deweloperzy chcą jeszcze bardziej skomplikować sprawy i wprowadzić choroby, rozprzestrzeniające się wśród graczy. Walka z nimi będzie wymagała odszukania potrzebnych surowców, np. świeżej wody. Pojawią się także szczepionki. Choroby zostaną zaimplementowane dopiero w późniejszych wersjach DayZ. Zabawnym dodatkiem do tego motywu będzie… wydalanie. Podobno Bohemia już przeprowadziła sesję motion-capture w tym temacie. Duża częstotliwość załatwiania się podpowie nam, że być może mamy zapalenie wątroby.
Wyposażenie i modyfikowanie broni
  • system wyposażenia jest oparty na pojemności plecaka, ale teraz działa lepiej, bo bierze pod uwagę to, że niektóre przedmioty zajmują więcej miejsca. Nowa wersja gry sprawia też, że broń ma swoją wagę i wytrzymałość. W grze nie zabraknie różnych rodzajów sprzętu i sposobów na zmodyfikowanie go. Producent zaznaczył jednak, że nie będzie można po prostu ściągać i zakładać lunetę do karabinu – cały system zostanie więc opatrzony pewnymi ograniczeniami. Tworząc arsenał Bohemia koncentruje się na rodzajach broni, jakie mogłyby występować w typowej cywilnej społeczności. Studio planuje dostosowywać wiele z parametrów sprzętu na bieżąco w trakcie trwania testów kolejnych wersji. Podczas samej zabawy, przedmioty będą pojawiały się w bardziej losowych miejscach – gra będzie wymagała więc większej dociekliwości w przeczesywaniu pomieszczeń.
Zombie, zwierzęta i ich zachowanie
  • prace nad zombie i ich poruszaniem się obecnie trwają. Lightfoot wyjaśnił, że to kwestia powiązana z samą konstrukcją mapy i producenci poświęcają sporo uwagi na dopracowanie elementu. Pierwsze wydanie gry może nie zawierać wszystkich aspektów odpowiadających za zachowanie zombiaków, ale na pewno zostanie uzupełnione to w nieodległej przyszłości. Same zombie będą szybsze i bardziej zdeterminowane. W uniwersum DayZ potwory będą tak naprawdę zainfekowanymi ludźmi – dwunastostronicową dokumentację tego aspektu przygotował brat Deana Halla (projektanta gry), który jest wirusologiem. Jeden z pomysłów na urozmaicenie „bestiariusza” polega na tym, że im dłużej zombie będzie funkcjonował, tym słabszy się stanie. Nie ma planów, aby zombie otrzymały węch – na razie potwory bazują na słuchu i wzroku.
Pojazdy
  • latanie helikopterem w grze będzie znacznie trudniejsze, wzorem poprzedniej gry Bohemia, czyli Take on Helicopters. Powód jest prosty – maszyna oferowała zbyt dużą przewagę ze względu na swój radar, pokazujący wszystkie pojazdy na mapie. Urządzenie najprawdopodobniej zostanie całkowicie usunięte.
Rozmiar mapy
  • Lightfoot został zapytany o to, czy w planach są nowe mapy i czy możliwe jest połączenie kilku połaci terenu. Deweloper przyznał, że z technologicznego punktu widzenia taka opcja istnieje, ale wiąże się z wieloma problemami (np. lagami). Studio rozważa za to wykorzystanie instancji do budowy baz. Są także plany dodania nowych map, ale oczywiście każda z nich będzie wymagała ogromnego nakładu pracy. Czarnoruś, mapa z podstawowej gry, zabrała autorom około dwóch lat. Ciekawostką jest to, że „ojcem” tego obszaru jest Ivan, jeden z producentów z Bohemia przebywających w greckim więzieniu. W ramach ułatwienia gry klanom i grupom, autorzy rozważają też różne pomysły na zbiorowe pojawianie się na mapie – na razie jednak jest to niejasne.
Serwery i ich pojemność
  • Bohemia Interactive raczej nie będzie zajmowała się hostowaniem i obsługą serwerów, bo, jak mówi Lightfoot, gracze i wyspecjalizowane firmy robią to lepiej. Studio prowadzi rozmowy z odpowiednimi ekipami w tym temacie. Trudno jednak powiedzieć, ile serwerów wystartuje w dniu premiery. Na pewno w grę wchodzi możliwość postawienia własnego serwera przez klan, czy gracza – Bohemia zastanawia się jeszcze jak zadbać o spójność gry przy zachowaniu takiej opcji. Serwery będą podłączone do głównej bazy danych, dzięki czemu producent zachowa kontrolę nad częścią ustawień. Ich właściciele prawdopodobnie otrzymają tylko ograniczone możliwości wpływania na to jak wygląda rozgrywka i będą musieli działać zgodnie z określonym regulaminem (w innym przypadku zostaną usunięci z oficjalnej listy).
Sterowanie i fizyka
  • Bohemia pracuje nad usprawnieniem sterowania gry, ale raczej nie przewiduje w tym zakresie wielkich zmian. Na pewno postacie będą poruszały się nieco płynniej, bo zmodyfikowano parę animacji. Deweloperzy chcą jednak pozostać wierni symulacyjnym korzeniom i zachować charakterystyczny sposób funkcjonowania modeli bohaterów. W dalszej perspektywie jest także przebudowa całego systemu kolizji, aby wyeliminować takie kwiatki jak przenikanie przez ściany.
Modyfikowanie gry
  • Lightfoot zapewnił, że Bohemia pamięta o modach, które przecież stanowią podstawę samego DayZ. Deweloper przyznał jednak, że wiąże się z nimi pewien podstawowy problem – oszukiwanie. Z tego względu w dniu premiery możliwość zmodyfikowania gry zostanie ograniczona do minimum lub w ogóle się nie pojawi. Autorzy nie chcą ryzykować integralnością rozgrywki online, chociaż w przyszłości może rozwiną ten aspekt gry i pozwolą na większą swobodę w tworzeniu modów.
Samouczek
  • w DayZ raczej nie pojawi się żaden samouczek, w którym można by poznać podstawy rozgrywki bez ryzyka trafienia na inne osoby. Lightfoot powiedział, że wynika to z prostego faktu – częścią frajdy jest właśnie to, że trafia się do obcego świata i trzeba improwizować. Autorzy rozważają za to powstanie strony Wiki z informacjami o rozgrywce.
Sterowanie i statystyki
  • Bohemia chce wprowadzić do gry statystyki, czy rankingi, podobnie jak to miało miejsce w modzie. Kwestia komunikacji między graczami jest jeszcze otwarta, ale na razie studio skłania się ku ograniczeniu rozmów tylko do bezpośrednich. Zdaniem Lightfoota, zwiększy to napięcie panujące podczas gry. Autorzy rozważają także opcję zablokowania innych czatów głosowych.
Wymagania sprzętowe
  • samodzielna gra powinna mieć wymagania sprzętowe porównywalne z modem. Autorzy szykują kilka usprawnień gwarantujących większą wydajność, ale być może wykorzystają to do poszerzenia samej rozgrywki (np. umieszczając w niej więcej zombie). Jedną z kwestii technicznych jest na przykład to, jak duży będzie zasięg widzenia w grze. Bohemia chce uzależnić tę kwestię od serwera, żeby każda osoba widziała na ekranie mniej więcej to samo i dzięki temu miała taką samą szansę na przetrwanie.
http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=73920
Where is the Standalone Release?

I suppose I should start with the question everyone wants to know… where is DayZ Standalone? Obviously, it’s not here. At Eurogamer I said that DayZ had to be out before the end of the year and that’s come and gone. I still stand by that comment, to achieve what we had originally wanted, we did have to be out by the end of the year - and we’ve failed to achieve that.

Put simply, DayZ Standalone isn’t here because we had the chance to go from making a game that was just the mod improved slightly, packaged simply, and sold - to actually redeveloping the engine and making the game the way we all dreamed it could be. This blew any initial plans we had dictated to pieces.

The plan going forward

The plan from here is straightforward. We will be releasing a closed test imminently, during which approximately 500-1000 people will assist in ensuring our architecture is correctly functioning. This closed test will be focused purely on architecture, not the game design. Once we have confirmed fixes for issues arising from the closed test, we will then reschedule an internal date for our public release.

What has been done?

One of the most profound and major architectural changes has had its initial implementation completed, this is the overhaul of the inventory system. In fact, the inventory and item management system was completely removed and rewritten from the ground by Jirka, one of the original engine programmers. The work that has been completed on this groundbreaking, and it going to fundamentally change the DayZ experience.

You scavenge for items now, as individual parts, picking up pieces rather than piles, looking for cans on shelves or under beds. The new system opens the door for durability of items, disease tracking (cholera lingering on clothes a player wears…), batteries, addon components, and much more. If you shoot a player in the head to take his night vision, you will damage the night vision. The changes to this inventory system are huge.

An additional area of change has been to make the inventory system more intuitive along with a key focus on providing visceral feedback on your progress through what inventory you have. The use of drag-and-drop, 3D models rather than 2D pictures, and being able to add items/clothing to your character in 3D in the inventory screen - have all come out of months of design work and research. I’m extremely pleased with the results of Jirka and Hladas, two of the programmers who have been working on implementing the design ideas. I believe the changes to this inventory system will fundamentally change the nature of the DayZ experience.

We are not at the point where we can release meaningful videos or screenshots of the system, but we have now confirmed the base architecture is working in game. Likely, the first that will come out about the inventory system will be during the closed test when people are actually using it.

UI Changes

ArmA community legend kju has been part of the DayZ development for some time, and is now one of your key development members. He has been working with our CEO (Marek) and me to develop the DayZ UI. We have been greatly inspired by Minecraft to make the UI simple and effective, rather than flashy and complex. All our art and code efforts are going into the game, the UI is being designed to be straightforward and functional just like in Minecraft.

Art Progress

A huge amount of work is being completed on art. I’m including some more additional pictures taken from around Chernarus. We have some massive plans now that all interiors have been completed, as rather than moving them on to other projects we are now giving them exciting new things to create.

One of the new artists on the team is a texture artist, and has been working on revising the textures for our new building interiors so they look more post-apocalyptic. Some of these changes can be seen in the work-in-progress pictures I have included.

Map Progress

The lead architect of the revised (and original) Chernarus map, Ivan Buchta, is still imprisoned in Greece on charges of espionage - and is a great loss to the team. Luckily, through letters, Ivan is able to provide some input and insight into the development of the map. Regardless, the continued imprisonment of him and Martin Pezlar has a significant impact on our ability to redevelop Chernarus.
http://dayzdev.tumblr.com/

Oraz nowa porcja screenów, nie muszę chyba mówić że bliższe są naszej wizji ukochanego post-apo zombie survivalu, o którym tak marzyliśmy ;)
Załączniki
dayzgame dayzstandalone screen 9.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 9.jpg (188.74 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 8.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 8.jpg (145.17 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 7.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 7.jpg (103.34 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 6.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 6.jpg (161.37 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 5.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 5.jpg (148.97 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 4.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 4.jpg (116.92 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 3.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 3.jpg (166.07 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 2.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 2.jpg (210.57 KiB) Przejrzano 1456 razy
dayzgame dayzstandalone screen 1.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayzstandalone screen 1.jpg (136.91 KiB) Przejrzano 1456 razy
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 14 sty 2013, o 13:31

Kolejna garść screenów:
Załączniki
dayzgame dayz standalone screen 13.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayz standalone screen 13.jpg (226.46 KiB) Przejrzano 1455 razy
dayzgame dayz standalone screen 12.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayz standalone screen 12.jpg (83.25 KiB) Przejrzano 1455 razy
dayzgame dayz standalone screen 11.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayz standalone screen 11.jpg (190.66 KiB) Przejrzano 1455 razy
dayzgame dayz standalone screen 10.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
dayzgame dayz standalone screen 10.jpg (236.88 KiB) Przejrzano 1455 razy
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Johnny » 25 sty 2013, o 23:53

Przepisywać mi się nie chce, to łapcie (może ktoś to skopiuje i wrzuci tu całość?): http://www.dayz.pl/styczen-aktualizacja ... tandalone/
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 26 sty 2013, o 00:12

Nowa porcja obiecanych screenów z DayZGame
Załączniki
New-wrecks-better-designed-to-enable-loot-finding-1024x603.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
New-wrecks-better-designed-to-enable-loot-finding-1024x603.jpg (111.57 KiB) Przejrzano 1458 razy
Player-character-wearing-a-hoodie-jeans-and-baseball-cap-1024x603.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
Player-character-wearing-a-hoodie-jeans-and-baseball-cap-1024x603.jpg (76.44 KiB) Przejrzano 1458 razy
The-three-current-playable-races-both-male-and-female-available.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
The-three-current-playable-races-both-male-and-female-available.jpg (96.34 KiB) Przejrzano 1458 razy
Hiking-boots-probably-one-of-the-most-important-clothing-items-1024x726.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
Hiking-boots-probably-one-of-the-most-important-clothing-items-1024x726.jpg (107.13 KiB) Przejrzano 1458 razy
Female-zombie-1024x603.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
Female-zombie-1024x603.jpg (117 KiB) Przejrzano 1458 razy
Chernarus-ain039t-what-it-used-to-be-1024x603.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
Chernarus-ain039t-what-it-used-to-be-1024x603.jpg (122.65 KiB) Przejrzano 1458 razy
Comparison-Screenshot-between-ArmA2-and-DayZ-using-the-same-graphics-settings-868x1024.jpg
dayzgame, dayz standalone screen
Comparison-Screenshot-between-ArmA2-and-DayZ-using-the-same-graphics-settings-868x1024.jpg (237.99 KiB) Przejrzano 1458 razy
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 26 sty 2013, o 10:49

Najnowsze info pochodzące z bloga developerów DayZGame, tłumaczenie by Shador

To jest pierwsze info, kiedy musiałem usiąść i zastanowić się, „od czego by tu zacząć?” Tak wiele się wydarzyło w tym miesiącu, że trudno jest to wszystko pomieścić w jednym poście. W tym miesiącu skoncentrowaliśmy się na zakończeniu prac architekturalnych i skoncentrowaliśmy nasze siły na przygotowaniach do publicznych testów. Ryzyko, które podjęliśmy w zeszłym roku zaczyna mocno, pozytywnie procentować.

W tej aktualizacji zamieszczę:
  • Zmiany w oświetleniu i materiałach
    Wolumetryczny system chmur
    Nowa architektura serwerów
    Status ubrań, inwentarza
    Status zamkniętych testów
    Zmiany w świecie/grafice
    System tworzenia postaci
    System dostosowania broni
Oświetlenie i materiały -
  • Jeden z naszych głównych grafików, Mario Kurty, pracował razem z grafikami z ArmA3 nad tym aby dostarczyć DayZ Standalone w najlepszym graficznym stanie jakie jest to tylko możliwe. Wynik jest uderzający gdy połączymy go z innymi zmianami które zaszły w głównym kodzie. Te modyfikacje sprawią, że świat stanie się bliższy rzeczywistości. Zerknijcie na załączone screeny.
Wolumetryczny system chmur -
  • Ten system został całkowicie dostosowany do DayZ, w produkcjach Bohemii np. Take on Helicopters (i nadchodząca ArmA3) sprawiał oszałamiające wrażenie. Kolejny raz odniosę się do załączonych screenów. Cieżko było odmówić sobie pstryknięcia paru screenshotów podczas testów. Wynik jest niesamowity, tym bardziej gdy porównamy go z aktualnych systemem chmur z modyfikacji.
Nowa architektura serwerów -
  • Nasz główny programista, Ondřej Španěl, kontynuuje swoją pracę nad zmianami w architekturze serwerowej. Niektórzy twierdzą, że DayZ nie będzie miało zabezpieczeń przed mechanizmami hackerskimi, zmiany które wprowadzamy do aktualnego systemu serwerowego są na tyle gruntowne, że całkowicie zmieniają podstawy. Serwery DayZ będą pracowały jak serwery w grach MMO, wszystkie obliczenia będą leżały po stronie serwera. Nie będzie już możliwości szachrajstwa po stronie Waszej maszyny.

    Jedną z głównych zmian jest spawn zombie i przedmiotów podczas inicjalizacji serwera. Nie będzie już teraz takich sytuacji, że gracz będzie mógł sprawdzić czy w danej lokalizacji już ktoś jest przez to, że zobaczy już odrodzone zombie.
Status ubrań, inwentarza -
  • Aktualnie stan powyższych jest już zakończony na podstawowym poziomie, możesz zakładać i zdejmować części ubrania. Przedmioty te mogą być zarażone chorobami, mają poziom wytrzymałości i inne atrybuty [wydaje mi się, że chodzi tutaj np. nieprzemakalność, utrzymanie ciepła itp. przyp. tłum]. Musimy przygotować modele, które będą reprezentowały ubrania, gdy będą leżeć na ziemi. Gdy tylko to będzie gotowe zaprezentujemy video które nakreśli Wam jak to wygląda.
Status zamkniętych testów -
  • Rozpoczeliśmy nasze wewnętrzne zamknięte testy, pracujemy razem z Valve nad tym aby zapewnić aby serwerowa wyszukiwarka dobrze funkcjonowała (do tego wykorzystamy Steam a nie Gamespy jak to było w ArmA2). Do tego aby uruchomić testy publiczne architektura serwer/klient powinna być w pełni zaimplementowana.

    Nie uruchomiliśmy jeszcze zamkniętych testów dla ludzi z zewnątrz (w tym streamerów).
Zmiany w świecie, grafice -
  • Ogromne zmiany zaszły w naszym świecie. Nowe obszary, nowe obiekty (takie jak zepsute samochody, autobusy itp.) wszystko stworzone z myślą o DayZ – tak jak dobre obszary do zbierania przedmiotów. Jest wręcz niemożliwe, aby wylistować wszystkie zmiany, które zaszły w tym aspekcie – od naprawiania błędów, stworzenia nowych wnętrz jak sklepy spożywcze, do przygotowania całkowicie nowych budynków. Jeden z naszych grafików powierzchni skoncentrował się nad tym, aby sprawić, że wszystko co zobaczycie będzie miało klimat zniszczenia i zużycia.
System tworzenia postaci -
  • Konstrukcja na reszcie ruszyła do przodu. Jest to jeden z obszarów nad którymi teraz chcemy się pochylić w nadchodzących miesiącach. Od kustomizacji pojazdów do budowy baz pod koniec roku. Oczywistym punktem zaczepienia jest aby gracz mógł wybrać płeć i rasę postaci. Dalej chcemy się skoncentrować na tym aby sprawić, że postać którą gracie stała się faktycznie Waszą postacią. Tatuaże, unikalny części ubrań, dbanie o własne zdrowie itp.

    Jest to obszar w którym szukamy miejsc i sposobów aby Twoja postać zmieniała się w trakcie gry, nadać jej kompleksowości. Podczas gdy tworzenie postaci (na początku) będzie w miarę proste. Gdy będziesz wędrował przez świat, Twoja postać będzie zmieniać się wraz z decyzjami, które podejmiesz.

    Aspekt społeczny jest dla nas bardzo ważny. Mamy parę pomysłów, wzięliśmy udział w wielu dyskusjach na reddicie i forach. Możecie się spodziewać więcej informacji z tego obszaru w następnej notce. Chcemy wspierać rozwój społeczny w grze. Własne tatuaże, symbole w świecie (graffiti) i na broni. Mamy nadzieję, że ten system społeczeństwa będzie odgrywał bardzo ważną rolę w DayZ Standalone.
System dostosowania broni -
  • Dodatki do broni był jednym z głównych aspektów zmiany systemu inwentarza. Nie mamy na razie Wam nic do zaprezentowania, jednym z dodatków do broni który jest całkowicie kustomizowalny to magazynek do broni. Jednym z kluczowych przedmiotów w grze to będzie właśnie magazynek do którego trzeba będzie załadować naboje i dopiero wtedy zastosować w broni, będziecie szukać magazynków i będziecie chcieli aby były w dobrym stanie.
Kiedy zagramy w DayZ Standalone? -
  • Nie wiemy. Mamy zamiar dać sobie trochę czasu. Czuję się niesamowicie z rozwoju sytuacji, w szczególności, że wiem, że zmiany które wprowadzamy są bardzo interesujące. To nie jest dobry moment aby pośpieszać, ale bądźcie pewni, że nikt z nas nie próżnuje. Niedługo powstanie blog na którym będziemy prezentować zmiany, mamy nadzieję, że wszyscy razem podczas publicznych testów sprawimy, że wyprodukujemy świetną grę.
Podsumowanie -
  • Nigdy, podczas tworzenia, nie byłem tak podekscytowany jak jestem teraz. Ryzyko które podjęliśmy wybierając kierunek rozwoju opłaciło się. System i podejście do gry jest całkowicie własne stworzone pod DayZ.

    Muszę jednak przestrzec, złym nawykiem jest przereklamowanie projektu. Zdajemy sobie sprawę, z tego, że przed nami wiele wyzwań. Jesteśmy jednak przeświadczeni, że decyzje przed którymi stanęliśmy i kierunek w którym zmierzamy jest najlepszym który mogliśmy wybrać. Teraz, będziemy mogli tworzyć grę o której zawsze marzyliśmy.
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 5 lut 2013, o 08:53

Pierwszy gameplay z DayZGame:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x_SKBJaJBcI[/youtube]
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 24 lut 2013, o 22:11

Motion Capture dla zombie. Mozna sie posmiac z komentarzy wpisanych w filmie

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=NdR9y3oVtZQ[/youtube]

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: divibyzero » 10 mar 2013, o 22:24

DayZ Devblog 8 marca 2013.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=W8xcv51C ... e=youtu.be[/youtube]
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 2 kwie 2013, o 12:37

http://www.escapistmagazine.com/news/vi ... st-Certain

DayZ S pojawi się pewnie i na konsole jeżeli wersja PC okaże się sukcesem.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Podsumowanie o DayZGame (screeny, info, zmiany)

Post autor: Zhar » 12 maja 2013, o 17:50

Wywiad z Mattem Lighfoote'm, troche stary bo ze stycznie ;)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=K4-DrdIkX6A[/youtube]
Ostatnio zmieniony 12 maja 2013, o 18:07 przez Zhar, łącznie zmieniany 1 raz.

Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość