Różne różności za darmo.

Promocje, Konkursy, Sweet Deals, Giveaways.
Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Różne różności za darmo.

Post autor: Oszust » 13 kwie 2013, o 08:42

Jeśli ktoś ma coś, czego już nie chce, to może oddać to tutaj komuś, kto lepiej daną rzecz wykorzysta ;)

Ja na ten przykład mam do oddania za darmo kod na 10 PLN do gry "Anno Domini Online". Jeśli ktoś w to gra, to proszę napisać PW, wyślę kod.

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Johnny » 13 kwie 2013, o 08:56

Też mogę taki kod dać na 500 rubinów do gry.
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Assasmine » 13 kwie 2013, o 11:15

Ja mogę oddać do Metina 2 ;P
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Zhar » 12 cze 2013, o 11:16

Z kolekcji STC mam do wymiany (niestety nie można sprzedać ani podarować :| ) karty zniżkowe ważne do 26.06.2013

- 33% na Garry's Mod
- 50% na Guns of Icarus Online

jak ktoś zainteresowany to z chęcią je wymienię na cokolwiek.

Awatar użytkownika
Assasmine
Samotny Wilk
Samotny Wilk
Posty: 1036
Rejestracja: 18 gru 2012, o 21:01
Gry: Chowany na single-player
Lokalizacja: Serock City

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Assasmine » 12 cze 2013, o 14:03

Chcesz starą klapę bez szyby do renault scenic 3? ;)
"Naród wspaniały, tylko ludzie kurwy", "Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem" - Pierwszy Marszałek Polski Józef Piłsudski

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Zhar » 8 lip 2013, o 08:10

Mam 2x klucz tymczasowy "Killing Floor" z czasowym dostępem do pełnej wersji gry. Klucz działa od 2 do 23 lipca. Oczywiście Steam :)

dmn
Stalker
Stalker
Posty: 54
Rejestracja: 21 lis 2012, o 11:58
Gry: Divinity: grzech pier...

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: dmn » 1 sie 2013, o 14:14

Jak ktoś by chciał 30-dniowy dostęp do PlayStation Plus (z sierpniowego CD Action) to mam na zbyciu.
Kod może wykorzystać osoba, która jeszcze nie miala wykupionej tej usługi, dlatego nic mi po nim.

Zdaje się, że jest kilka kruczków (posiadanie karty kred., z której ściągną kasę automatycznie pzedluzając uslugę jak sie nie zrezygnuje ;), ale to napiszę wszystko na pW jak będzie ktoś chętny.

PS. w tym miesiącu w ww. usłudze dają:
  • Need 4 Speed: MW
  • Mafia 2
  • Spec Ops: The Line
oraz dostępne cały rok:
  • X-Com Enemy Unknown
  • Little Big Planet Kartin

Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Oszust » 1 sie 2013, o 21:54

Ja również oddam, jak dobrodziej powyżej, ów kod na PlayStation Plus.
Tak, jest haczyk w tym, że jak się nie zrezygnuje, to automatycznie ściągną opłatę za kolejne 90 dni- zatem pamiętać, by przed upływem terminu zrezygnować, no chyba że ktoś chce płacić ;) Nie biorę odpowiedzialności za przekazany kod ;)

Oddam też bonusowy kod o wartości ponad 50 zł do wykorzystania w "darmowym" MMO" Age of Wulin. Jak ktoś chce sobie spróbować, to śmiało.

Zainteresowanych proszę o kontakt na PW i odrobinkę cierpliwości, staram się zaglądać co najmniej raz dziennie ;)

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Zhar » 16 sie 2013, o 14:16

Oddam za free Dead Space 3 Origin Key

Awatar użytkownika
Aracz
Nawigator
Nawigator
Posty: 209
Rejestracja: 2 kwie 2013, o 21:29
Gry: PlanetSide2

Re: Różne różności za darmo.

Post autor: Aracz » 16 sie 2013, o 20:00

Kurcze, szkoda że nie mam free...
A tak serio. Ten key jest po to by pobrać DeadSpace?
A, ja oddam za darmo, w postaci steam gifta, grę Front Mission Evolved albo Anomaly Warzone Earth (choć to drugie wystawił bym raczej na wymianę, ale jak nikt nie będzie chętny to po co mam to trzymać jak i tak w to nie gram?)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości