Project Zomboid

Połączenie survival horroru z elementami strategicznymi, budownicznymi i rpg.
Awatar użytkownika
Aracz
Nawigator
Nawigator
Posty: 209
Rejestracja: 2 kwie 2013, o 21:29
Gry: PlanetSide2

Re: Project Zomboid

Post autor: Aracz » 19 lis 2013, o 14:37

Mi się wydaje że to trochę stalkerowe będzie. Walczymy razem z potworami, pomagamy sobie, ale też czasami sobie sprzątniemy jakiegoś nieproszonego gościa, bo nikomu nie można ufać. Na większych serwerach wydaje mi się że rozgrywka będzie polegała właśnie na konkurencji grupek ocalałych, bo gdyby wszystkich, przypuśćmy 64 graczy miało by się utrzymywać w jednym miejscu, zbierając na początek jedzenie z opuszczonych sklepów to albo zaraz ktoś zwoła zombiaki do środka, albo to jedzenia nie starczy na początek.

Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: Project Zomboid

Post autor: Oszust » 19 lis 2013, o 15:11

No też tak obstawiam, że im większe serwery, tym większa konkurencja i mordowanie ;) Niemniej plusem PZ jest to, że możesz coś budować, a tego nie ma w Infestation czy Nether. Jest to w State Of Decay, ale nie wiem, jak tam z mordowaniem, można czy nie.

Awatar użytkownika
Aracz
Nawigator
Nawigator
Posty: 209
Rejestracja: 2 kwie 2013, o 21:29
Gry: PlanetSide2

Re: Project Zomboid

Post autor: Aracz » 19 lis 2013, o 18:12

Póki co Project Zomboid zapowiada się jako najlepsza gra post-apo survival. Mam nadzieję że będę miał okazję zagrać na kluczyku od Tarana :lol:

Awatar użytkownika
Taran
Bard
Bard
Posty: 463
Rejestracja: 21 gru 2012, o 14:18
Gry: DayZ Mod,DayZ,Battlefield 3 i wiele innych ;)
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Project Zomboid

Post autor: Taran » 19 lis 2013, o 21:17

Spoko, spoko czekam na kluczyki, a jak dostanę to sie posypią ;>.. o kazdym pamiętam.
Znaleźli strzelca??... Znaleźli...

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Project Zomboid

Post autor: Johnny » 19 lis 2013, o 21:19

A skąd dostajesz?
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Awatar użytkownika
Taran
Bard
Bard
Posty: 463
Rejestracja: 21 gru 2012, o 14:18
Gry: DayZ Mod,DayZ,Battlefield 3 i wiele innych ;)
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Project Zomboid

Post autor: Taran » 19 lis 2013, o 21:35

Od znajomego który prowadzi jakiś sklepik internetowy z grami i takimi pierdołami, jak zdobędę adres to wstawie.
Znaleźli strzelca??... Znaleźli...

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Project Zomboid

Post autor: divibyzero » 21 lis 2013, o 13:39

Oszust, zapytaj developerów właśnie o multi i zasugeruj, że mniejsza ilość graczy na serwerze będzie wymuszała kooperację, zamiast konkurencję :) To znaczy według mnie rozchodzi się tutaj o współczynnik gracz/m^2. Więc jeśli rozszerzą mapę, to można wrzucić więcej graczy, żeby zachować ten sam stosunek.

Z tego co mówisz crafting jest bardzo rozbudowany i nie wszystko da się zrobić w pojedynkę (jak np. w dayz, większość rzeczy jesteś w stanie zrobić sam). Dlatego coop byłby wskazany, po prostu z czystej kalkulacji bardziej się opłaca poprosić gracza o pomoc niż go zabijać.
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: Project Zomboid

Post autor: Oszust » 21 lis 2013, o 14:17

Podpytam, dokładnie te same kwestie mnie nurtują, jeśli chodzi o multi :)

Co do craftingu, to masz rację, postać się rozwija m.in. poprzez czytanie podręczników (np. stolarstwo, ogrodnictwo) i nie wszystko da się wymasterować od razu, więc pomoc innych graczy będzie wskazana- jeden będzie dobry w ogrodnictwie, inny w budowlance, a razem będzie można się uzupełniać. I to właśnie napędza mi smaka na tą grę, bo będzie można w końcu tworzyć społeczność, a przy większej liczbie graczy na dużym serwerze nawet konflikty między społecznościami (lub koegzystencję, co kto lubi).
Oby tylko im to multi wypaliło, trzymam kciuki.
Odpiszę im, jak się jeszcze parę pytań zbierze ;)

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Project Zomboid

Post autor: Johnny » 21 lis 2013, o 16:15

Jakby mapy byłyby naprawdę wielkie, to mogłyby być spore te grupki, mógłby być w nich obowiązek znoszenia przedmiotów do bazy, raz na miesiąc się zasłużyć czymś, bo jak nie, to na arenkę i z innym graczem o zostanie w grupie walczyć :) A co do grania z randomami typu "chodź, pomożemy sobie nawzajem", to zazwyczaj pewnie kończyło by się to śmiercią zadaną przez towarzysza, któremu już nie jesteśmy potrzebni. Aczkolwiek ma to klimacik :)
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Oszust
Cyborg
Cyborg
Posty: 1589
Rejestracja: 4 paź 2012, o 06:58
Gry: Stare, nowe, fajne i ciekawe, w wolnych chwilach:)
Lokalizacja: 3miasto

Re: Project Zomboid

Post autor: Oszust » 21 lis 2013, o 20:43

No ma, jest tu jakaś niepewność, bo w grach typu WarZ nie ma co robić za bardzo poza PvP, więc granie z randomami sprowadza się do wzajemnej wyrzynki ;)

Jaką macie taktykę na grę? Ja penetruję domek, w którym zaczynam, ale jak wyłażę na ulicę, to mam coraz więcej zombiaków, więcej i więcej, aż w pewnym momencie mnie dopadają :) W letsplayach widziałem, że goście sobie normalnie łażą... Zombiaki nie wbijają się do domków? Bo jak chciałem się ukryć, to właziły za mną, któryś mnie ugryzł i po postaci. Jak się ukrywacie?
Moim pomysłem jest powoli oczyszczać dom po domku i tak badać okolicę.
A jak uciekacie, jak ruszy za wami horda?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości