Update

Platformowa gra przygodowa łącząca elementy RPG, strategii i eksploracji obcych światów. Debiut niezależnego studia Chucklefish.
Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Update

Post autor: Zhar » 19 lut 2014, o 08:04

18.02.2014

- Valentine’s Day items including swords, costumes, decorations, bow, etc
- Engine feature, tech can now be granted by armors
- Keybinding reconfiguration, minus the UI (you can reconfigure keys through a config file- check here for a tutorial)
- Server stability fixes for servers with many players
- New death animations
- Engine feature, all objects are now scriptable and interactive
- More Avian weaponry
- Projectile changes
- Dogs can now be captured (lots more pets coming soon)
- A bunch of new items and smaller pieces of content
- New (actually sounds good!) microphone instrument with sounds provided by Smooth McGroove!
- Bug where warping to magma/volcano biomes caused crashing was fixed.
Tak więc Michał twoje loty do magmowych planet naprawili. No i widze, że psy dodali

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: Update

Post autor: Michalinski » 19 lut 2014, o 17:37

WARNING: If you have not yet started playing, please make a backup of your ship file, which is located in your steam folder/player/*.shipworld and backups of your world files located in your steam folder/universe/*.world
Zobaczyłem to w ostatniej chwili. ;-)

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Update

Post autor: Johnny » 1 kwie 2014, o 16:42

Zmiany zaimplementowane do tej pory:

*Kierunkowe bronie białe. Teraz możesz wskazywać myszką cel ataku. Niektóre mody próbowały to wprowadzić, ale były pewne problemy z hitboxami. Teraz zostało to oficjalnie zaimplementowane.

*Tak zwany Weapon ,,Swoosh'' zostaje na ekranie krócej. Pozwala to na bardziej precyzyjne celowanie.

*Potwory poruszają się 50% wolniej.

*Potwory są odczuwalnie cięższe.

*Potwory skaczą niżej.

*Dostrojono odrzut.


Potencjalne zmiany, które mogą zostać wprowadzone trochę później:

*Możliwość zablokowania ataku bronią dwuręczną. Blok musi być dokładnie wymierzony czasowo, nie możemy ciągle się blokować, tak jak w przypadku tarczy. System znany chociażby z Chivalry.

*Możliwość rzucania mniejszymi broniami.

*Każda część potwora będzie mogła dać mu jakieś specjalne umiejętności (Pajęcze nogi = Chodzenie po ścianach).

*Nowy typ broni "Psi-staff" pozwoli na wykonywanie magiczno-podobnych ataków, wymagają one naładowania, podczas którego musimy stać w bezruchu.

*Ataki wykonywane z powietrza już nie będą nagle zmieniały swojego kierunku.

*Animacje potworów będą pokazywały, jaki atak mają zamiar wykonać.

*Ruchy przeciwników będą bardziej strategiczne.

*Techy pomagające w walce.

Tiy oświadcza, że będzie kontynuował pracę nad walką przez następne parę tygodni, wrzucając co jakiś czas kawałek tego, co udało mu się osiągnąć do niestabilnego odłamu. Pozwoli nam to na przetestowanie jak to wygląda, lub będzie wyglądać. Wsparcie jest mile widziane.

@Edit

Ostatnio Tiy otrzymał dużo wiadomości na temat jak idą prace nad updatem z upgradami statków.
Wciąż nie jest on gotowy. Jest częścią dużego updata, nad którym pracują teraz rybki, wraz z pomniejszymi.
Jak będzie gotowy dostaniemy to i całą masę innych rzeczy.
Znalazłem to na polskim forum, więc nie wiadomo czy prawda, zresztą kolo napisał sam, że może prima aprilisowy żart.

PS. Też coś z pogodą ostatnio dodawali.
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość