Tech nowinki

Nowiny, dyskusje, a także pomoc techniczna.
Awatar użytkownika
Klonus
Bard
Bard
Gry: Planet Side 2

Re: Tech nowinki

Post autor: Klonus » 28 cze 2013, o 20:56

Zdaje się, że miecz świetlny (trójwymiarowy holograficzny obrazek jasnego pręta) idzie spokojnie zrobić już teraz. Kwestia w tym, że takie "zdjęcie" zajmuje dużo miejsca, przez co film czy obraz interaktywny zajmowałby strasznie dużo pamięci. Szczegółów nie znam się - to dywagacje mojej koleżanki z Fizyki technicznej sprzed kilku lat.

Co do wynalazku, to Polacy po prostu opatentowali ekran z pary wodnej, bo obraz jest puszczany z rzutnika (i o ile dobrze widzę, obraz jest dwuwymiarowy), a do interakcji może służyć coś na wzór kinakta. Mimo wszystko wygląda bosko i to duże coś chcę mieć w pokoju :D

Awatar użytkownika
Zhar
Gry: i zabawy różnorakie ;)

Post autor: Zhar » 28 cze 2013, o 21:05

Ja to sobie wyobrażam napalonych nastolatków i nastolatki wyświetlające nagie zdjecia idolek/idoli :lol:

Awatar użytkownika
Emka
Weteran
Weteran
Gry: Borderlands 1&2,L4D2
Kontaktowanie:

Post autor: Emka » 1 lip 2013, o 08:11

Klonus pisze:Zdaje się, że miecz świetlny (trójwymiarowy holograficzny obrazek jasnego pręta) idzie spokojnie zrobić już teraz.
Miałam na myśli taki działający miecz świetlny :D
Od tępych ludzi gorsze są tylko tępe noże. I igły.

Awatar użytkownika
Zhar

Post autor: Zhar » 1 lip 2013, o 08:17

Emka pisze:Miałam na myśli taki działający miecz świetlny :D
Musieli by wymyśleć "twarde" holo albo "twardy" laser krótkiego zasięgu.

Awatar użytkownika
divibyzero
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Post autor: divibyzero » 1 paź 2013, o 08:54

Nowa aplikacja Google "Web Designer" https://www.google.com/webdesigner/

Nie polecam używać w zastosowaniach profesjonalnych, gdyż wszystko stworzone w tej aplikacje (wedle licencji Google) może zostać dowolnie zmodyfikowane, zdjęte, skopiowane przez nich
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Zhar