Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Trylogia RPG w świecie mrocznego fantasy autorstwa CD Projekt RED.
Awatar użytkownika
Zack
Weteran
Weteran
Posty: 743
Rejestracja: 18 paź 2012, o 14:41
Gry: DayZ

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zack » 3 mar 2013, o 00:16

Co jeszcze nie piszecie, że są pierwsze screeny z Wiedźmina 3? Wygląda jak 10x bardziej epicki Skyrim :P

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 3 mar 2013, o 12:18

No wczoraj czy tam przedwczoraj sie pojawiły. Miałem dać posta ale jakoś tak zeszło.

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Michalinski » 3 mar 2013, o 12:18

Jak ma wyglądać tak epicko jak dwójka to dziękuję. :<

Awatar użytkownika
divibyzero
Posty: 1914
Rejestracja: 3 paź 2012, o 20:37
Gry: Arma 2, Dark Souls
Kontaktowanie:

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: divibyzero » 3 mar 2013, o 12:22

Nowiutkie screeny :D Powstawiałem jako załączniki na forum, żeby można było linkować do naszej strony i udostępniać obrazki na zewnątrz ;)

@Michalinski - pojawiają się opinie, że nowy Wiedźmin jest bardziej szary, mniej kolorowy jak 2-ka. No ale przystosowanie mechaniki do gamepada pozostanie, co dla mnie jest super.
Załączniki
15.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
15.jpg (609.41 KiB) Przejrzano 1142 razy
14.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
14.jpg (386.04 KiB) Przejrzano 1142 razy
13.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
13.jpg (345.52 KiB) Przejrzano 1142 razy
12.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
12.jpg (799.63 KiB) Przejrzano 1142 razy
11.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
11.jpg (402.34 KiB) Przejrzano 1142 razy
10.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
10.jpg (296.64 KiB) Przejrzano 1142 razy
9.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
9.jpg (319.06 KiB) Przejrzano 1142 razy
8.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
8.jpg (289.3 KiB) Przejrzano 1142 razy
7.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
7.jpg (310.06 KiB) Przejrzano 1142 razy
6.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
6.jpg (350.77 KiB) Przejrzano 1142 razy
5.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
5.jpg (1.46 MiB) Przejrzano 1142 razy
4.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
4.jpg (381.48 KiB) Przejrzano 1142 razy
3.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
3.jpg (436.17 KiB) Przejrzano 1142 razy
2.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
2.jpg (271.65 KiB) Przejrzano 1142 razy
1.jpg
wiedźmin dziki gon (witcher wild hunt)
1.jpg (191.42 KiB) Przejrzano 1142 razy
Blog science fiction & fantasy http://divibyzero.tumblr.com/

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 3 mar 2013, o 12:29

Jednak jednej rzeczy nie zrozumie. Robienia bosów wielkości koparki or innej maszyny budowlanej ;) Nuuuudaaa

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Johnny » 3 mar 2013, o 18:14

Kopara nie kopara, i tak będzie walczyło się zarąbiście :D
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 13 mar 2013, o 15:01

-Główny wątek fabularny wraz z zadaniami pobocznymi ma dostarczyć ok. 100 godzin rozgrywki. Sam główny wątek to 50 godzin.
-Geralt może skakać i pływać.
-Jego ruchy to teraz 96 animacji (przy 20 w drugiej części). Na znaczeniu mają stracić przewroty, wcześniej nadużywane.
-W grze nie będzie Quick Time Eventów.
-Wątek fabularny nie będzie podzielony na rozdziały, będzie natomiast "wyłaniał" się z "fabuł" poświęconych konkretnym regionom.
-W grze znajdą się 3 skrajnie różne epilogi (trwające do 2 godzin).
-Twórcom podoba się pomysł przeniesienia save'ów z drugiej części, ale na razie stoi on pod znakiem zapytania - problemem jest przenoszenie stanów między poszczególnymi platformami.
-Geralt nie będzie cały czas biegał z brodą - w prezentowanym fragmencie gry miał tygodniowy zarost.
-Zapiski w dzienniku będą uproszczone.
-Tworzenie broni ma wymagać więcej wysiłku, co za tym idzie, wykuta broń posłuży dłużej.
-Pojawi się podział na uzbrojenie zwykłe, ludzkie i wiedźmińskie. Będzie wykraczał poza prosty podział mieczy z „dwójki”.
-Wrócą trofea - teraz poza podniesieniem statystyk przydadzą się w alchemii.
-Pojawi się ekonomia, niektóre produkty będą w pewnych miejscach droższe niż gdzieś indziej.
-Wiedźmin osiągnie maksymalnie 60. poziom doświadczenia. Ścieżek rozwoju postaci ma być więcej niż w drugiej części.
-Geralt nie będzie się poruszał wyłącznie na Płotce - pojawi się kilka rodzajów wierzchowców o różnej charakterystyce.
-"Rozmowa z jarlem to okazja, by poznać niespotykany, filmowy sposób przedstawienia dialogów odcinający się od dwóch ujęć kamery i bohaterów stojących jak kołki" - zabrakło jednak szczegółów wyjaśniających, jaki to niespotykany sposób.
-Polowania na potwory będą podstawowym źródłem utrzymania Geralta. Istotne będą rozmowy z tubylcami, by poznać sposoby na wyeliminowanie kreatur. Przełoży się to na odblokowanie systemu celowania, dzięki któremu Geralt będzie mógł zranić przeciwnika w najczulszy punkt.
-Zmieniono działanie niektórych wiedźmińskich znaków, np. Igni może działać jak miotacz ognia tak długo, jak starczy nam staminy.
-Niewykluczone, że w niektórych fragmentach gry będziemy sterować innymi bohaterami niż Geralt.

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Michalinski » 13 mar 2013, o 15:44

Ahhh, chyba poczekam z grą w dwójkę. Jak to wyjdzie to przelecę cała serię od początku. ;-)

Awatar użytkownika
Rience
Stalker
Stalker
Posty: 60
Rejestracja: 21 paź 2012, o 14:56

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Rience » 13 mar 2013, o 19:32

Oto co nowego wiemy o Wiedźminie 3:

będzie aż 36 możliwych zakończeń oraz trzy różne epilogi – wystarczające na około godzinę gry;
świat gry będzie podzielony na trzy odrębne obszary - Skellige, Ziemię Niczyją oraz Novigrad – każdy z nich będzie miał całkowicie otwartą strukturę, czyli nie będzie żadnych niewidzialnych ścian;
w wersji PC będzie można zaimportować zapis gry z Wiedźmina 2, jednak nie będzie miał on wpływu na przebieg fabuły, a jedynie na pojawienie się kluczowych postaci z poprzedniej części;
dzięki znakowi Aksji Geralt będzie mógł okiełzna dzikiego konia (jak w opowiadaniu Ziarno prawdy);
znak Aksji posłuży również do wydobywania informacji z innych bohaterów (jak w Wiedźminie 2);
znak Ignii będzie działał jak miotacz płomieni (osobiście, według mnie będzie to coś na wzór Aard’a z trailera Tomka Bagińskiego do pierwszego Wiedźmina);
pogoda będzie miała wpływ na rozrywkę;
Geralt będzie mógł polować na dzikie zwierzęta w celu pozyskania z nich, np. pazurów lub skór (czyli, jak w Gothic’u – pamiętacie?);
świat gry będzie posiadał rozbudowany system ekonomiczny – jeden przedmiot będzie miał różną wartość w różnych miejscach (Novigrad, wyspy Skellige);
w podróżowaniu po już odwiedzonych miejscach będziemy mogli skorzystać z szybkiego przemieszczania (a’la Skyrim);
podczas eksplorowania świata nie doświadczymy ekranów ładowania;
należy przygotować się na wysokie wymagania sprzętowe, w jakości oprawy twórcy nie będą szli na kompromisy;
kampania główna wystarczy na 50h gry, dodatkowe tyle zaoferują zadania poboczne, do tego dojdzie czas poświęcony na eksplorację świata;
będzie dwa razy więcej scenek przerywnikowych niż w Wiedźminie 2, oczywiście będą na najwyższym poziomie;
podczas walk pojawi się system spowolnienia czasu, wzorowany na VATS z Fallout’a 3, posłuży on wymierzeniu ciosu w konkretną część ciała przeciwnika;
nie będzie QTE;
Geralt będzie mógł osiągnąć maksymalnie 60 poziom doświadczenia (w W2 – max 35, W1 – max 40), wiąże się to oczywiście z bardziej rozbudowanym drzewkiem umiejętności;
nie będzie można atakować bezbronnych;
będzie można okradać innych ludzi, jednak jeżeli zostaniemy przyłapani, to spotka nas kara;
gra będzie posiadała całkowicie innych interfejs i system sterowania w wersji PC i na konsole nowej generacji;
możliwe, że w grę będzie wbudowany system osiągnięć;
Geralt będzie mógł pływać, ale tylko w ciepłych wodach;
gra nie otrzyma żadnych płatnych DLC;
Geralt będzie mógł skakać i się wspinać (nie wiadomo, czy również po drzewach);
pojawią się dwie nowe mini-gry: rzucanie toporem/nożami oraz gra w karty;
konia będzie można kupić lub schwytać (dzięki znakowi Aksji);
wrogowie znajdujący się w beznadziejnej sytuacji poddadzą się składając broń;
poziom potworów nie będzie skalowany (czyli, jak w Gothic’u – jeżeli na początku gry wejdziemy do lasu, to zjedzą nas wilki ;-);
Geralt zawsze będzie neutralny;
gra będzie bazowała na DirectX 11 (obecne screeny pochodzą z wersji opartej na DirectX 9, więc finalna jakość oprawy graficznej będzie na zdecydowanie wyższym poziomie) oraz technologii PhysX od NVIDIA;
gra w wersji PC nie będzie zintegrowana ze STEAM.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 14 sie 2013, o 09:55

Najnowszy trailer do W3 .. Jak dla mnie zajebisty ale stanowczo za krótki. Z wielką chęcią obejrzał bym sobie taki rysunkowy film z Wiedźmakiem. No i "stary" Wiedźmin wygląda dużo lepiej od młodego.


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WY5Sw4o ... os&index=1[/youtube]

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość