
Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
Kopara nie kopara, i tak będzie walczyło się zarąbiście 

– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
-Główny wątek fabularny wraz z zadaniami pobocznymi ma dostarczyć ok. 100 godzin rozgrywki. Sam główny wątek to 50 godzin.
-Geralt może skakać i pływać.
-Jego ruchy to teraz 96 animacji (przy 20 w drugiej części). Na znaczeniu mają stracić przewroty, wcześniej nadużywane.
-W grze nie będzie Quick Time Eventów.
-Wątek fabularny nie będzie podzielony na rozdziały, będzie natomiast "wyłaniał" się z "fabuł" poświęconych konkretnym regionom.
-W grze znajdą się 3 skrajnie różne epilogi (trwające do 2 godzin).
-Twórcom podoba się pomysł przeniesienia save'ów z drugiej części, ale na razie stoi on pod znakiem zapytania - problemem jest przenoszenie stanów między poszczególnymi platformami.
-Geralt nie będzie cały czas biegał z brodą - w prezentowanym fragmencie gry miał tygodniowy zarost.
-Zapiski w dzienniku będą uproszczone.
-Tworzenie broni ma wymagać więcej wysiłku, co za tym idzie, wykuta broń posłuży dłużej.
-Pojawi się podział na uzbrojenie zwykłe, ludzkie i wiedźmińskie. Będzie wykraczał poza prosty podział mieczy z „dwójki”.
-Wrócą trofea - teraz poza podniesieniem statystyk przydadzą się w alchemii.
-Pojawi się ekonomia, niektóre produkty będą w pewnych miejscach droższe niż gdzieś indziej.
-Wiedźmin osiągnie maksymalnie 60. poziom doświadczenia. Ścieżek rozwoju postaci ma być więcej niż w drugiej części.
-Geralt nie będzie się poruszał wyłącznie na Płotce - pojawi się kilka rodzajów wierzchowców o różnej charakterystyce.
-"Rozmowa z jarlem to okazja, by poznać niespotykany, filmowy sposób przedstawienia dialogów odcinający się od dwóch ujęć kamery i bohaterów stojących jak kołki" - zabrakło jednak szczegółów wyjaśniających, jaki to niespotykany sposób.
-Polowania na potwory będą podstawowym źródłem utrzymania Geralta. Istotne będą rozmowy z tubylcami, by poznać sposoby na wyeliminowanie kreatur. Przełoży się to na odblokowanie systemu celowania, dzięki któremu Geralt będzie mógł zranić przeciwnika w najczulszy punkt.
-Zmieniono działanie niektórych wiedźmińskich znaków, np. Igni może działać jak miotacz ognia tak długo, jak starczy nam staminy.
-Niewykluczone, że w niektórych fragmentach gry będziemy sterować innymi bohaterami niż Geralt.
-
- Naukowiec
- Posty: 2004
- Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
Ahhh, chyba poczekam z grą w dwójkę. Jak to wyjdzie to przelecę cała serię od początku. 

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
Oto co nowego wiemy o Wiedźminie 3:
będzie aż 36 możliwych zakończeń oraz trzy różne epilogi – wystarczające na około godzinę gry;
świat gry będzie podzielony na trzy odrębne obszary - Skellige, Ziemię Niczyją oraz Novigrad – każdy z nich będzie miał całkowicie otwartą strukturę, czyli nie będzie żadnych niewidzialnych ścian;
w wersji PC będzie można zaimportować zapis gry z Wiedźmina 2, jednak nie będzie miał on wpływu na przebieg fabuły, a jedynie na pojawienie się kluczowych postaci z poprzedniej części;
dzięki znakowi Aksji Geralt będzie mógł okiełzna dzikiego konia (jak w opowiadaniu Ziarno prawdy);
znak Aksji posłuży również do wydobywania informacji z innych bohaterów (jak w Wiedźminie 2);
znak Ignii będzie działał jak miotacz płomieni (osobiście, według mnie będzie to coś na wzór Aard’a z trailera Tomka Bagińskiego do pierwszego Wiedźmina);
pogoda będzie miała wpływ na rozrywkę;
Geralt będzie mógł polować na dzikie zwierzęta w celu pozyskania z nich, np. pazurów lub skór (czyli, jak w Gothic’u – pamiętacie?);
świat gry będzie posiadał rozbudowany system ekonomiczny – jeden przedmiot będzie miał różną wartość w różnych miejscach (Novigrad, wyspy Skellige);
w podróżowaniu po już odwiedzonych miejscach będziemy mogli skorzystać z szybkiego przemieszczania (a’la Skyrim);
podczas eksplorowania świata nie doświadczymy ekranów ładowania;
należy przygotować się na wysokie wymagania sprzętowe, w jakości oprawy twórcy nie będą szli na kompromisy;
kampania główna wystarczy na 50h gry, dodatkowe tyle zaoferują zadania poboczne, do tego dojdzie czas poświęcony na eksplorację świata;
będzie dwa razy więcej scenek przerywnikowych niż w Wiedźminie 2, oczywiście będą na najwyższym poziomie;
podczas walk pojawi się system spowolnienia czasu, wzorowany na VATS z Fallout’a 3, posłuży on wymierzeniu ciosu w konkretną część ciała przeciwnika;
nie będzie QTE;
Geralt będzie mógł osiągnąć maksymalnie 60 poziom doświadczenia (w W2 – max 35, W1 – max 40), wiąże się to oczywiście z bardziej rozbudowanym drzewkiem umiejętności;
nie będzie można atakować bezbronnych;
będzie można okradać innych ludzi, jednak jeżeli zostaniemy przyłapani, to spotka nas kara;
gra będzie posiadała całkowicie innych interfejs i system sterowania w wersji PC i na konsole nowej generacji;
możliwe, że w grę będzie wbudowany system osiągnięć;
Geralt będzie mógł pływać, ale tylko w ciepłych wodach;
gra nie otrzyma żadnych płatnych DLC;
Geralt będzie mógł skakać i się wspinać (nie wiadomo, czy również po drzewach);
pojawią się dwie nowe mini-gry: rzucanie toporem/nożami oraz gra w karty;
konia będzie można kupić lub schwytać (dzięki znakowi Aksji);
wrogowie znajdujący się w beznadziejnej sytuacji poddadzą się składając broń;
poziom potworów nie będzie skalowany (czyli, jak w Gothic’u – jeżeli na początku gry wejdziemy do lasu, to zjedzą nas wilki
;
Geralt zawsze będzie neutralny;
gra będzie bazowała na DirectX 11 (obecne screeny pochodzą z wersji opartej na DirectX 9, więc finalna jakość oprawy graficznej będzie na zdecydowanie wyższym poziomie) oraz technologii PhysX od NVIDIA;
gra w wersji PC nie będzie zintegrowana ze STEAM.
będzie aż 36 możliwych zakończeń oraz trzy różne epilogi – wystarczające na około godzinę gry;
świat gry będzie podzielony na trzy odrębne obszary - Skellige, Ziemię Niczyją oraz Novigrad – każdy z nich będzie miał całkowicie otwartą strukturę, czyli nie będzie żadnych niewidzialnych ścian;
w wersji PC będzie można zaimportować zapis gry z Wiedźmina 2, jednak nie będzie miał on wpływu na przebieg fabuły, a jedynie na pojawienie się kluczowych postaci z poprzedniej części;
dzięki znakowi Aksji Geralt będzie mógł okiełzna dzikiego konia (jak w opowiadaniu Ziarno prawdy);
znak Aksji posłuży również do wydobywania informacji z innych bohaterów (jak w Wiedźminie 2);
znak Ignii będzie działał jak miotacz płomieni (osobiście, według mnie będzie to coś na wzór Aard’a z trailera Tomka Bagińskiego do pierwszego Wiedźmina);
pogoda będzie miała wpływ na rozrywkę;
Geralt będzie mógł polować na dzikie zwierzęta w celu pozyskania z nich, np. pazurów lub skór (czyli, jak w Gothic’u – pamiętacie?);
świat gry będzie posiadał rozbudowany system ekonomiczny – jeden przedmiot będzie miał różną wartość w różnych miejscach (Novigrad, wyspy Skellige);
w podróżowaniu po już odwiedzonych miejscach będziemy mogli skorzystać z szybkiego przemieszczania (a’la Skyrim);
podczas eksplorowania świata nie doświadczymy ekranów ładowania;
należy przygotować się na wysokie wymagania sprzętowe, w jakości oprawy twórcy nie będą szli na kompromisy;
kampania główna wystarczy na 50h gry, dodatkowe tyle zaoferują zadania poboczne, do tego dojdzie czas poświęcony na eksplorację świata;
będzie dwa razy więcej scenek przerywnikowych niż w Wiedźminie 2, oczywiście będą na najwyższym poziomie;
podczas walk pojawi się system spowolnienia czasu, wzorowany na VATS z Fallout’a 3, posłuży on wymierzeniu ciosu w konkretną część ciała przeciwnika;
nie będzie QTE;
Geralt będzie mógł osiągnąć maksymalnie 60 poziom doświadczenia (w W2 – max 35, W1 – max 40), wiąże się to oczywiście z bardziej rozbudowanym drzewkiem umiejętności;
nie będzie można atakować bezbronnych;
będzie można okradać innych ludzi, jednak jeżeli zostaniemy przyłapani, to spotka nas kara;
gra będzie posiadała całkowicie innych interfejs i system sterowania w wersji PC i na konsole nowej generacji;
możliwe, że w grę będzie wbudowany system osiągnięć;
Geralt będzie mógł pływać, ale tylko w ciepłych wodach;
gra nie otrzyma żadnych płatnych DLC;
Geralt będzie mógł skakać i się wspinać (nie wiadomo, czy również po drzewach);
pojawią się dwie nowe mini-gry: rzucanie toporem/nożami oraz gra w karty;
konia będzie można kupić lub schwytać (dzięki znakowi Aksji);
wrogowie znajdujący się w beznadziejnej sytuacji poddadzą się składając broń;
poziom potworów nie będzie skalowany (czyli, jak w Gothic’u – jeżeli na początku gry wejdziemy do lasu, to zjedzą nas wilki

Geralt zawsze będzie neutralny;
gra będzie bazowała na DirectX 11 (obecne screeny pochodzą z wersji opartej na DirectX 9, więc finalna jakość oprawy graficznej będzie na zdecydowanie wyższym poziomie) oraz technologii PhysX od NVIDIA;
gra w wersji PC nie będzie zintegrowana ze STEAM.
Ładny i kulturalny podpis.
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbbhz ... o1_500.gif
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mbbhz ... o1_500.gif
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
Najnowszy trailer do W3 .. Jak dla mnie zajebisty ale stanowczo za krótki. Z wielką chęcią obejrzał bym sobie taki rysunkowy film z Wiedźmakiem. No i "stary" Wiedźmin wygląda dużo lepiej od młodego.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WY5Sw4o ... os&index=1[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=WY5Sw4o ... os&index=1[/youtube]
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)
Nowe intro do W3. Zaczynam płakać, że mi na lapku nie ruszy
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EgWwm5pyXSM[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=EgWwm5pyXSM[/youtube]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość