Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Trylogia RPG w świecie mrocznego fantasy autorstwa CD Projekt RED.
Awatar użytkownika
Zack
Weteran
Weteran
Posty: 743
Rejestracja: 18 paź 2012, o 14:41
Gry: DayZ

Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zack » 5 lut 2013, o 15:50

CD Projekt Red ogłosiło trzecią część Wiedźmina, o podtytule "Dziki Gon". Zaplanowany jest na 2014 i ma się pojawić na wszystkie zaawansowane platformy sprzętowe (PC, konsole itp.). Witcher 3 pojawił się na okładce gameinformera:
http://www.cdprojektred.com/Press_Room/ ... ws_id,1822
witcher3cover-full.jpg
Wiedźmin 3: Dziki Gon
witcher3cover-full.jpg (213.2 KiB) Przejrzano 2272 razy
News na stronie Game Informer
http://www.gameinformer.com/b/news/arch ... -hunt.aspx
Oraz zajawka video:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?feature=p ... gIsYuPIKco[/youtube]
Dodatkową zaletą jest fakt, że zmodyfikowana, nowa wersja silnik REDengine 3 ma umożliwić otwartą, nieliniową rozgrywkę w świecie większym od Skyrima.
http://www.cdprojektred.com/Press_Room/ ... ws_id,1821

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Michalinski » 5 lut 2013, o 17:35

Shut up and take my orens. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 5 lut 2013, o 19:20

Wiedźmin 3 będzie tematem przewodnim najnowszego numeru magazynu Game Informer
/materiały prasowe

Wkrótce potem, Game Informer, potwierdził jej istnienie i opublikował informacje na temat nowego numeru. Wiedźmin 3 stał się faktem. Co więc o The Witcher 3: Wild Hunt (polski tytuł to Wiedźmin 3: Dziki Gon) pisze Game Informer?

Gra toczyć się będzie w całkowicie otwartym świecie, mniej więcej 20% większym niż ten ze Skyrima
Przejechanie go wzdłuż zajmuje około 40 minut na koniu
Gra oparta jest o nowy silnik graficzny REDengine 3. To on umożliwił stworzenie otwartego świata. Co nie mniej ważne, w grze nie pojawią się ekrany ładowania, nie zabraknie też opcji szybkiej podróży
Fabularnie: Geralt odzyskuje pamięć i nie jest zainteresowany przyłączeniem się do jakiejkolwiek frakcji. Zajmuje się szlachtowaniem potworów oraz - najważniejsze - poszukuje bliskich i szuka Dzikiego Gonu
Questy rozgrywać się będą na trzech poziomach: najwyższym, dotyczącym głównego zadania wiedźmina (odnalezienie bliskich), środkowym, nawiązującym do inwazji Nilfgaardu i politycznych przepychanek w świecie gry oraz najniższym, dotyczącym spraw ludzi napotkanych po drodze; wszystkie będą się wzajemnie przeplatały, w tym sensie, że podejmowane w nich decyzje będą wpływać na świat gry
Oczywiście zabawę będzie można ukończyć zajmując sie tylko i wyłącznie wątkiem głównym
Developerzy chcą skupić się w większym stopniu na romansach niż stosunkach seksualnych. Nie powrócą znane z "jedynki" karty z dziewczynami
W grze pojawi się dwukrotnie więcej przerywników filmowych niż w "dwójce"
Rozgrywka opierać się będzie na typowych patentach RPG - rozwiązywaniu zagadek, walce z potworami - ale podanych w dojrzałym, pokrętnym stylu znanym z poprzednich gier
Platformy docelowe to wszystkie "konsole z najwyższej półki" (a więc zapewne również next-geny), oczywiście także PC
Ważnym elementem gry będzie polowanie na potwory - Geralt będzie zbierał informacje na ich temat, które po kawałku będą budowały jego wiedzę na temat tego, jak sobie z nimi poradzić. Poznamy je rozmawiając z okolicznymi mieszkańcami, czytając książki itd. To ważne, bo np. na pojawianie się potworów pływać będzie pora dnia; dowiemy się też, jakie części ich ciała są podatne na uderzenia i jakiego rodzaju oręż będzie najbardziej skuteczny
Poziom samych potworów nie będzie skalował się do gracza. To oznacza, że zapuszczanie się w niektóre regiony bez odpowiednio wysokiego levelu nie będzie rozsądne
Jeśli o potworach mowa - Geralt będzie mógł podjąć się zlecenia na nie (ale nie w formie kontraktu znajdowanego na tablicy ogłoszeń). Z zabitych monstrów będzie można wydobyć alchemiczne składniki i mutageny, które odblokują część wiedźmińskiego drzewka umiejętności
Wykonanie niektórych zleceń wymagało będzie przeprowadzenia przez Geralta krótkiego śledztwa. Wciskając lewy trigger pada aktywujemy wiedźmiński instynkt, dzięki któremu bohater zobaczy przydatne wskazówki i przedmioty (brzmi to trochę jak wizja orła z Assassin's Creeda). To nie wszystko - w takich momentach Geralt będzie często mówił do siebie, przywołując wspomnienia i sugerując rozwiązanie problemu graczowi
Pojawią się zmienne warunki atmosferyczne
W systemie walki pojawi się możliwość korzystania z obiektów otoczenia - np. Aardem będzie można podrażnić gniazdo pszczół, które zaatakuje naszego przeciwnika, dzięki czemu Geralt będzie mógł pozostać niezauważony i uciec bez wdawania się w bijatykę
Zmieni się działanie niektórych znaków - np. Igni (będzie funkcjonować bardziej jak "miotacz płomieni")
Wszystkie znaki będzie można ulepszyć, dzięki czemu zyskają one nowe zastosowanie. Warto jednak podkreślić, że w przeciwieństwie do poprzedniej części, oryginalne działanie znaku nie zniknie po "apgrejdzie"
Znacząco rozwiną się/zmienią drzewka umiejętności wiedźmina - podzielone one zostaną na posługiwanie się mieczem i alchemię (ta ostatnia związana jest z wszelkimi rodzajami mikstur)
Walka wciąż jest balansowana i twórcy nie zdecydowali jeszcze czy postawić na ciosy specjalne wyprowadzane w czasie rzeczywistym czy na sekwencje QTE przypisane niektórym umiejętnościom. RED-zi chcą rozwiązać problemy z nieco zbyt wysokim poziomem trudności z poprzedniej części i dlatego nie wykluczają przebudowania mechanizmów starć
Geralt będzie miał teraz 96 animacji w walce (w "dwójce" było ich 20). Aby jednak uniknąć sytuacji, w której aktywuje się zbyt długa animacja, CD Projekt RED przypisał każdy przycisk na padzie do pojedynczego ciosu, zaś wyprowadzenie każdego ruchu zajmuje tyle samo czasu. Dodatkowo wszystkie ataki mogą zostać przerwane, zablokowane lub uniknięte
Geralt nie będzie już mógł biegać w czasie walki, ale jego ciosy będą szybsze. Zrezygnowano też z przewrotek na rzecz skrętów ciała. Sztuczna inteligencja wrogów została zaprojektowana od nowa, a developerzy obiecują, że nawet bossowie nie będą zachowywać się w sposób oskryptowany. Wśród "szefów" pojawi się m.in. lodowy gigant
Pojawi się - co pokazuje pierwsza grafika - możliwość jazdy na koniu, rozważana jest także walka z grzbietu wierzchowca. Ale nie tylko - dodane zostaną okręty (dzięki nowemu silnikowi fizycznemu), które - podobnie jak konie - będzie można ulepszać
Zmieni się system zarządzania ekwipunkiem (oby na lepsze)
Twórcy postawią na wzmocnienie craftingu, tak by gracze mogli rzeczywiście dopasować swój ekwipunek do własnego stylu gry. Kto jednak zechce będzie mógł ominąć ten moduł, korzystając z tego, co znajdzie w świecie gry
Nie zabraknie też zbroi, które będzie można ulepszyć odnajdując receptury i składniki. Nawet jednak standardowe pancerze będą miały unikalny wygląd
Jeśli ktoś przywiązuje dużą uwagę do fryzury Geralta - pojawi się opcja zmiany uczesania (stąd wiedźmin z rozpuszczonymi włosami na okładce Game Informera)
Powrócą mini-gry - pierwszą z ujawnionych jest konkurs rzutu nożem. Te aktywności są oczywiscie opcjonalne, ale ich wykonanie zostanie nagrodzone
Nad grą pracuje dwa razy większa ekipa niż nad drugą częścią.

Awatar użytkownika
Zack
Weteran
Weteran
Posty: 743
Rejestracja: 18 paź 2012, o 14:41
Gry: DayZ

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zack » 6 lut 2013, o 01:23


Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 6 lut 2013, o 07:58

Brodaty Geralt :shock:

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 7 lut 2013, o 08:59

Troche obrazkow z nowego Widzmina. Niestety sa top obrazki z wczesnej wersji wiec graficznie nie powalaja

http://polygamia.pl/Polygamia/51,107162 ... 2.html?i=0

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 17 lut 2013, o 01:17

Wiedzmin sie postarzał :)

Obrazek


Troche info o W3, szkoda, ze po angielsku.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... tF4#at=150[/youtube]

Awatar użytkownika
Johnny
Protektor
Protektor
Posty: 1450
Rejestracja: 25 lis 2012, o 19:11

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Johnny » 17 lut 2013, o 11:29

Fajnie wygląda nowy Wiedźmak :D
EDIT: Mam nadzieję, że będzie coś o Ciri, bo fajna jest ta dziewczyna.
– No jak? Żadnych życzeń?
– Jedno... (...) Żebyś pękł, skurwysynu.
(...) Strażnik zagulgotał nagle niczym indyk, poczerwieniał, chwycił się oburącz za brzuch, zawył, zaryczał z bólu...
I pękł.

Awatar użytkownika
Zhar
Posty: 3298
Rejestracja: 8 lis 2012, o 14:21
Gry: i zabawy różnorakie ;)
Lokalizacja: Łuków

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Zhar » 23 lut 2013, o 18:17

Troche kolejnych info. Podobno "Wiedzmin 3" ma byc perfekcyjna gra RPG ;)

http://gry.interia.pl/newsy/news-wiedzm ... nId,934948

Michalinski
Naukowiec
Naukowiec
Posty: 2004
Rejestracja: 12 paź 2012, o 15:57

Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon (The Witcher 3: Wild Hunt)

Post autor: Michalinski » 23 lut 2013, o 18:44

Zack pisze:Teaserek
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=weCw2s2 ... ata_player[/youtube]
SIKAM W MAJTY!!! Uwielbiam motyw muzyczny i w ogóle muzyczkę z jedyneczki którą przeszedłem nota bene 6-7 razy.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość